بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صاف فیلم نوین آذربایجان (سهامی خاص) به مبلغ ۵,۸۰۰ میلیارد ریال، شرکت سولیکو کاله (سهامی خاص) به ارزش ۲۵,۰۰۰ میلیارد ریال و شرکت زامیاد (سهامی عام) به ارزش ۳,۰۰۰ میلیارد ریال طی هفته جاری عرضه عمومی خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۶۹۴۵

عرضه عمومی صکوک مرابحه سه شرکت در بورس

به گزارش بورس نیوز، صکوک مرابحه ۵،۸۰۰ میلیارد ریالی شرکت صاف فیلم نوین آذربایجان با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت شش ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نماد‌های "صاف فیلم ۵۱" و "صاف فیلم ۵۲" از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس ایران عرضه عمومی می‌شود.

دومین عرضه صکوک طی این هفته برای شرکت سولیکو کاله به ارزش ۲۵،۰۰۰ میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت سه ماهه با ضمانت بانک ملت و با نماد‌های کاله ۵۱، کاله ۵۲ و کاله ۵۳ از طریق فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ به مدت سه روز کاری صورت خواهد پذیرفت.

صکوک مرابحه ۳،۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت زامیاد، سومین اوراقی است که طی این هفته با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت ۳ ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نماد‌های "صامیا ۰۵۱" و صامیا ۵۱۱" از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ به مدت سه روز کاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر