بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

تصمیم شورای رقابت قابل تجدیدنظر خواهی است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تصمیم شورای رقابت قابل تجدیدنظر خواهی است و ما هم به عنوان نماینده ناظر گزارش را به ریاست مجلس خواهیم داد.
کد خبر : ۲۶۶۹۶۶

تصمیم شورای رقابت قابل تجدیدنظر خواهی است

به گزارش بورس نیوز، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تصمیم شورای رقابت مبنی بر عرضه نشدن خودرو در بورس اظهار کرد: در آنجا جمع بندی این بود که کل بازار خودرو یک بازار انحصاری است. در مجموع جمع بندی بر عرضه خورو این بود که بازار خودرو کلا شامل انواع خودروهایی که در داخل تولید می شود انحصاری است. البته با شرایط ارزی که در حال حاضر داریم این مساله کمی دور از دسترس است.

وی افزود: تصمیم شورای رقابت قابل تجدیدنظر خواهی است و ما  هم به عنوان نماینده ناظر گزارش را به ریاست مجلس خواهیم داد. نقدهایی داشتیم، جمع بندی و مصوبه از جمله اینکه کل بازار انحصاری باشد محل بحث است. با روش های عادلانه تری می توان خودروهای تولیدی بازار را به مصرف کننده واقعی رساند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: شرایط دشواری برای عرضه در بورس دیده شد. یعنی مابه التفاوت کمی میان خودرو در بورس کالا با خودرو در بازار است.

طغیانی با اشاره به عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا خاطرنشان کرد: درباره خودروهای وارداتی در بورس کالا بحثی در شورا مطرح نشده و باید جهت تبیین این موضوع رئیس و اعضای شورا توضیح دهند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص ادامه قرعه کشی خودرو گفت: روش قرعه کشی باید ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هیچ خودرویی دیگر در بورس عرضه نخواهد شد
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت:

هیچ خودرویی دیگر در بورس عرضه نخواهد شد

از سوی شورای رقابت انجام شد؛

اعلام ۹ شرط برای متقاضیان جهت خرید خودرو

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
بالاخره مافیا ی خودرویی موفق شدند جلوی عرضه خودرو در بورسو توسط شورای رقابت بگیرن و منبعد مثل سابق دهها هزار میلیارد تومن سود باد اورده به جیب خودشان خواهد رفت و مشتری بدبخت هم باز مثل سابق ماشین گیرش نمیاد. مدیران شورا بلافاصله باید اعدام شوند چرا که خود مافیا هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
واقعا یک عده ادم بیکار و بی شرف برای توجیه بودن شورای رقابت دست به هرکاری می زنند بی توجه به عواقبی که برای مردم بیچاره داره کی جواب ضرر مردم تو بورس را میده چرا هفته قبل به جلسه نرفتند حالا بخش نامه می دهند این همه سال چه گلی به سر مردم زده این شورای مفت خور بی خاصیت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شورای رذالت و کثافت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
خودروی چینی مونتاژی بهمن و آسان موتور و.....با سه برابر در بورس کالا واقعا مسخره هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
شورای فساد و رانت
بینام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
بمیرید انشالله