بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
آغاز مولدسازی از وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نخستین مجوز‌ها به وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش داده شد، چون هم فهرست اموال مازاد و راکد خود را داشتند و هم در زمینه پروژه عمرانی و ارزیابی‌شان از آنها، امورشان را انجام داده بودند.
کد خبر : ۲۶۷۰۲۲

آغاز مولدسازی از وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش

به گزارش بورس نیوز، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره جزئیات طرح مولدسازی اظهار کرد: نخستین مجوز‌ها به وزارت کشاورزی و آموزش و پرورش داده شد، چون هم فهرست اموال مازاد و راکد خود را داشتند و هم در زمینه پروژه عمرانی و ارزیابی‌شان از آنها، امورشان را انجام داده بودند.

خاندوزی افزود: امیدواریم که در وزارت آموزش و پرورش ساخت مدارس و در وزارت جهاد کشاورزی پروژه‌های مربوط به آبخیزداری و آب‌خوان‌داری اجرا شوند.

وی درباره اهتمام دولت برای مبارزه با فساد در کشور نیز ادامه داد: همه مردم باید در مسیر مبارزه با فساد قرار گیرند و دولت از این موضوع حمایت کامل می‌کند.

وزیر اقتصاد در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان درباره زیان مردم در بورس بیان کرد: سیاست اشتباه سال ۱۳۹۹ موجب مشکلات بسیاری برای مردم در بورس شد و دولت از آبان ماه بیمه سهام را آغاز کرده است تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت پیگیر سیاست‌هایی است که مردم پس از این بی‌سپر و بی‌دفاع وارد بورس نشوند و رئیس‌جمهور هم به وعده‌های خود درباره بورس پایبند است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پیگیری مطالبات سهامداران صورت می گیرد؛

جلسه شورای عالی بورس و رقابت در وزارت اقتصاد

ارسال نظر