بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
نیروی انسانی متخصص و متعهد؛ نقطه قوت اصلی ذوب آهن اصفهان
مدیرعامل شرکت یک شنبه ۱۶ بهمن ماه در ادامه حضور در بخش‌های مختلف خط تولید به همراه معاونین بهره برداری، خرید و مالی و اقتصادی در دیدار و گفتگو با مدیر، سرپرستان و کارکنان مدیریت آگلومراسیون گفت: یکی از نقاط قوت اصلی ذوب آهن اصفهان برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد است.
کد خبر : ۲۶۷۰۳۵

نیروی انسانی متخصص و متعهد؛ نقطه قوت اصلی ذوب آهن اصفهان

به گزارش بورس نیوز، مهدی کوهی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفتگو با تلاشگران مدیریت آگلومراسیون، اولویت اصلی برنامه‌های خود را توجه ویژه به تولید پایدار عنوان کرد و گفت: تلاش من این است که فرایند‌ها و نحوه فعالیت را از نزدیک مشاهده کنم تا با همفکری بتوانیم برای افزایش بهره وری چاره جویی کنیم.

کوهی افزود: موضوعات مهمی همچون اقتصاد مقاومتی، بومی سازی و مهندسی معکوس همگی با هدف کوتاه کردن مسیر برای حل مشکلات و تامین تجهیزات برای تولید پایدار مطرح هستند.

مدیرعامل شرکت، اراده و تلاش کارکنان برای اعتلای نام و نشان ذوب آهن را ستودنی دانست و گفت: تلاشگران ذوب آهن ثابت کرده اند که در شرایط تحریم و با وجود همه مشکلات، با اعتقاد راسخ به شعار ما می‌توانیم، دستاورد‌های مهمی حاصل می‌کنند. با تکیه بر این توان و همت، قطعاً روز‌های روشنی در انتظار ذوب آهن اصفهان است.

در این دیدار، معاون بهره برداری، معاون خرید، معاون مالی و اقتصادی، مدیر و سرپرستان مدیریت آگلومراسیون، راهکار‌های پیشنهادی افزایش بهره وری و تولید را ارایه کردند. شایان ذکر است؛ مدیرعامل شرکت به همراه تلاشگران مدیریت آگلومراسیون در جشن میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر و بزرگداشت دهه مبارک فجر شرکت کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر