بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
مدیر عامل تاصیکو از بیست و هفتمین نمایشگاه بین الملی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته بازدید کرد.
کد خبر : ۲۶۷۰۳۷

بازدید مدیرعامل تاصیکو از بیست و هفتمین نمایشگاه بین الملی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته

به گزارش بورس نیوز، مدیر عامل صدر تامین از بخش های مختلف نمایشگاه و همچین شرکت های سرام آرا، خاک چینی ایران، سینا کاشی و تولید کنندگان مواد اولیه و کاشی و سرامیک دیدن کرد.

امیرحسین نادری و جمعی از مدیران ارشد این شرکت با حضور در نمایشگاه‌ کاشی و سرامیک از غرفه های شرکت های حاضر بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌‌های در حال اجرای این شرکت‌ها قرار گرفتند. مدیرعامل تاصیکو در این بازدید با تاکید بر موضوع حمایت از شرکت های کاشی و سرامیک به عنوان یک صنعت راهبردی و مهم کشور، گفت: این نمایشگاه، دستاوردهای بسیار قابل توجهی از تلاش های اینگونه شرکت ها را در معرض دید قرار خواهد داد که از این فرصت و ظرفیت داخلی در زمینه افزایش تولید و صادرات به کشورهای هدف باید بهره جست.

نادری تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت های درون زا و توجه به شرکت های داخلی نیز اولویت دیگری برای شرکت محسوب می شود که باعث کاهش وابستگی به خارج کشور و بی تاثیر شدن تحریم های ظالمانه خواهد شد.گفتنی است نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت کاشی و سرامیک حضور چندین شرکت خارجی از کشورهای مختلف جهان بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر