بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
وزیر بهداشت گفت: طرح دارویار قیمت دارو را برای بیماران افزایش نمی‌دهد و با هدف کاهش هزینه‌های بیماران و افزایش پوشش بیمه‌ای اکثر دارو‌ها اجرایی شد.
کد خبر : ۲۶۷۰۶۲

به گزارش بورس نیوز، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت درباره افزایش قیمت دارو اظهار کرد: طرح دارویار را به‌منظور واقعی شدن قیمت دارو اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه طرح دارویار قیمت دارو را برای بیماران افزایش نمی‌دهد، افزود: طرح دارویار با هدف کاهش هزینه‌های بیماران و افزایش پوشش بیمه‌ای اکثر دارو‌ها اجرایی شد.

وزیر بهداشت با اشاره به حمایت دولت از افراد فاقد بیمه تصریح کرد: طرح ارتقای بیمه همگانی سلامت از پوشش بیمه برای افراد فاقد بیمه آغاز شده و در سال جاری، مجلس حدود ۶ هزار میلیارد تومان برای این طرح، در نظر گرفت که در نتیجه حدود ۶ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد سه دهک پایین، به‌طور رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی درخصوص هدف از سفر به کردستان عنوان کرد: امروز در کردستان طرح‌های ویژه‌ای از جمله مرکز پیوند مغز استخوان در بیمارستان بعثت سنندج به‌ارزش ۲۰ میلیارد تومان که اقدامی منحصربه‌فرد و کم‌نظیر در کشور به‌شمار می‌رود، به بهره‌برداری رسید. این بخش دارای اتاق تمیز (کلین روم) و میزان تهویه هوا و امکانات است و دستگاه‌های مجهزی دارد که در منطقه می‌تواند یک کار استثنایی محسوب شود.

عین‌اللهی درباره کمبود متخصص در بیمارستان‌های کردستان عنوان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر اساس تبصره ۷ ماده ۱۴، می‌تواند نیرو‌های متخصص بومی را جذب کند و محدودیتی دراین‌باره نداریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش بیش از ۹ هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت:

فروش بیش از ۹ هزار میلیارد تومان کالا‌های اموال تملیکی

رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی دستور داد؛

دستور رئیس جمهور به همکاری با بانک مرکزی برای کنترل ارز

ارسال نظر