بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
افزایش ۹۸ درصدی سود عملیاتی پتروشیمی بوعلی‌سینا
مدیرمالی پتروشیمی بوعلی‌سینا با ارائه گزارش عملکرد این شرکت از ثبت رکوردهای تازه تولید، فروش و سودآوری در ۹ ماه امسال خبر داد.
کد خبر : ۲۶۷۰۹۱
نویسنده :
مینا علیزاده

افزایش ۹۸ درصدی سود عملیاتی پتروشیمی بوعلی‌سینا

به گزارش بورس نیوز، مدیرمالی پتروشیمی بوعلی سینا با ارائه گزارش عملکرد این شرکت از ثبت رکورد‌های تازه تولید، فروش و سودآوری در ۹ ماه امسال خبر داد.

محمد رحیمی پور با اشاره به عملکرد این مجتمع آروماتیکی در ۹ ماه سپری شده امسال اظهار کرد: در این مدت سود "بوعلی" نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۱‌درصد و سود عملیاتی بیش از ۹۸‌درصد افزایش را تجربه کرده است.

وی تولید پایدار، مستمر و بدون حاشیه را از عوامل موفقیت شرکت دانست و افزود: در این مدت تولید مجتمع نسبت به دوره مشابه پارسال با بیش از ۶‌درصد افزایش همراه بوده و شرکت در ۹ ماه بیش از ۳۴‌درصد ظرفیت رشد تولید داشته است.

مدیر مالی پتروشیمی بوعلی سینا در ادامه ارائه گزارش ۹ ماه خود با اشاره به وضع فروش پتروشیمی بوعلی سینا یادآور شد: در ۹ ماه امسال فروش شرکت نسبت به دوره مشابه پارسال ۸۸‌درصد افزایش داشته است.

رحیمی پور در پایان به منظور اطلاع سهامداران افزود: پس از افزایش سرمایه شرکت، سود هر سهم بر اساس سرمایه جدید و تعداد سهام جدید محاسبه شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محصولات ۱۱ شرکت در بورس کالا پذیرفته شد
براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالا؛

محصولات ۱۱ شرکت در بورس کالا پذیرفته شد

ارسال نظر