بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
شرکت فولاد هرمزگان جنوب ثبت کرد؛

بازار‌های صادراتی در اختیار " هرمز "

بازار‌های صادراتی در اختیار
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دی‌ماه یکی از بهترین ماه‌های خود را در ۲ سال اخیر سپری کرده است و عملکرد بسیار خوبی از خود برجای گذاشته است. این شرکت در دی‌ماه سال جاری در مقایسه با آذرماه ۵۲ درصد افزایش درآمد داشته است.
کد خبر : ۲۶۷۱۶۰
نویسنده :
سجاد محمدی
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
تمرکز
اسلب فولاد هرمزگان جنوب پای ثابت بازار صادراتی؛
تمرکز "هرمز" بر بازار صادراتی
بازار‌های صادراتی در اختیار
شرکت فولاد هرمزگان جنوب ثبت کرد؛
بازار‌های صادراتی در اختیار " هرمز "
ارسال نظر
captcha