بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
معامله انواع کالا با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالا
دو میلیون و ۴۲۰ هزار و ۱۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۱ بهمن دادوستد شد.
کد خبر : ۲۶۷۱۷۲

معامله انواع کالا با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، دو میلیون و ۴۲۰ هزار و ۱۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۲۱ بهمن دادوستد شد. سنگین وزن‌های تالار صنعتی و معدنی سیمان، سنگ آهن و فولاد بودند و در تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر برتر از سایرین در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

بر این اساس، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۱ هزار و ۴۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۲۱ بهمن بود.

یک میلیون و ۲ هزار و ۵۳۰ تن سیمان، ۵۸۵ هزار تن سنگ آهن، ۳۹۹ هزار و ۵۵۲ تن فولاد، ۳۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۰ هزار و ۱۹۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۱۲۰ تن مس، یک‌هزار و ۱۰۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۳ هزار و ۷۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶ هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان به فروش رسید.

جزییات معاملات در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی به شرح زیر است:

۱۰۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۱ هزار و ۸۳۷ تن مواد پلیمری، ۶۷ هزار و ۹۰۵ تن قیر، ۵۱ هزار تن لوب کات، ۳۶ هزار و ۹۲۰ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۲۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۷۰ تن روغن پایه ۵۰۰ تن فرآورده‌های نفتی، ۱۹۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴ هزار و ۸۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۶۱ میلیارد تومان بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر