بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
واگذاری ۳۰۰۰ وانت و ون باری بهمن موتور به مددجویان کمیته امداد
کمیته امداد امام خمینی (ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه‌ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.
کد خبر : ۲۶۷۲۸۷

واگذاری ۳۰۰۰ وانت و ون باری بهمن موتور به مددجویان کمیته امداد

به گزارش بورس نیوز، محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در جلسه امضا این تفاهمنامه گفت: بهمن موتور محصولات متنوعی دارد که تمامی اقشار با سطوح درآمدی و نیاز‌های متفاوت می‌توانند از آن استفاده کنند. وانت‌های تولیدی بهمن موتور محصولی شناخته شده است که مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته و توانسته بسیاری را به درآمد پایدار و مطمئن برساند.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی هدف از امضای این تفاهمنامه را توانمندسازی مددجویان این مجموعه عنوان کرد و یادآور شد: با اجرایی شدن این تفاهمنامه مددجویان این کمیته می‌توانند به درآمدی پایدار دست پیدا کنند.

وی در همین رابطه افزود: در کمیته امداد دو دسته مددجو وجود دارد. برخی از آن‌ها به دلیل بیماری یا کهولت سن قادر بر ایجاد درآمد برای خود نیستند، اما دسته دوم کسانی هستند که اگر هدفمند و هوشمندانه تسهیلات دریافت کنند، می‌توانند روی پای خود بایستند.

در همین راستا مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: بهترین روش توانمندسازی مددجویان، ایجاد درامد پایدار است، گفت: تجربه‌های پیشین در این کمیته نشان داده که تحقق درامد پایدار مناسب‌ترین روش برای کمک به نیازمندان و مستقل کردن این قشر است.

معاون این کمیته در خصوص این تفاهمنامه گفت: امیدواریم بتوانیم با خودرو‌های کاری که طی این تفاهمنامه در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد آن‌ها بتوانند از کمک‌های کمیته بی‌نیاز شوند.

به همین ترتیب در حاشیه این تفاهمنامه مسولان کمیته امداد از موتورسیکلت‌های کاربردی تولیدی ایران دو چرخ، کامیون و کشنده‌های تولیدی بهمن دیزل و سیبا بازدید کردند.

گفتنی است وانت کارا از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات بهمن موتور است که مورد استقبال گروه‌های مختلف شغلی قرار گرفته است. ون باری اینرودز نیز تازه‌ترین محصول بهمن موتور است که می‌تواند در حمل و نقل باری شهری موثر باشد.

بر اساس این گزارش، دو طرف توافق کردند که انواع خودرو از قبیل «وانت کارا تک کابین»، «وانت کارا دو کابین» و «ون اینرودز» به مددجویان تحویل شود.

قرار است طی یکسال خودرو‌های مذکور به پنج دهک کم برخوردار معرفی شده از سوی کمیته امداد واگذار شود. طبق مفاد این تفاهم‌نامه قیمت مورد توافق طرفین در خصوص هر دستگاه از خودرو‌های مذکور با احتساب ۱،۵ درصد تخفیف از قیمت پایه خودرو لحاظ می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر