بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام این بانک (نوبت دوم) برای تعیین اعضای هیئت‌مدیره با حضور بیش از ۶۷ درصد سهامداران، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک اقتصادنوین برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۷۳۵۰

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام این بانک (نوبت دوم) برای تعیین اعضای هیئت‌مدیره با حضور بیش از ۶۷ درصد سهامداران، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی شرکت در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک اقتصادنوین برگزار شد.

در این مجمع پس از تشکیل هیئت‌رئیسه، ضمن تقدیر از اعضای پیشین هیئت مدیره، چهار داوطلب عضویت در هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین معرفی شدند که در نهایت با رای و انتخاب سهامداران آقایان، علیرضا بلگوری، محسن زرندی مقدم، محمد باقر محمدزاده مقدم و مرتضی معیری به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره این بانک برای مدت دو سال برگزیده شدند.

 پس از برگزاری مجمع، نخستین جلسه هیئت مدیره جدید بانک اقتصادنوین برگزار و طی آن جناب آقای علیرضا بلگوری در سمت مدیرعامل ابقاء و جناب آقای محسن زرندی مقدم به عنوان رئیس هیئت مدیره این بانک انتخاب شدند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر