بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
فروش ۵۷ هزار تنی کالا در بازار فرعی بورس کالا
در بازار فرعی نیز ۵۷ هزار و ۱۰۵ تن انواع کالا و محصول (به ارزش هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان) فروخته شد.
کد خبر : ۲۶۷۴۴۱

فروش ۵۷ هزار تنی کالا در بازار فرعی بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، آمار معاملات بورس کالای ایران در بهمن‌ماه امسال نشان می‌دهد، ۱۰ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۷۰ تن انواع کالا و محصول و ۱۰ هزار و ۷۳۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۱۰۵ هزار و ۵۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی فروخته شد که نسبت به دی ماه از لحاظ حجم، افزایش ۱۸.۵ درصدی و از لحاظ ارزش معاملات با افزایش ۱۳.۵ درصدی روبه‌رو شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در بهمن امسال، یک میلیون و ۷۴۵ هزار و ۳۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۱ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در ماه گذشته ۴۷۸ هزار و ۶۹ تن انواع قیر، ۴۳۷ هزار و ۴۳۳ تن انواع مواد پلیمری، ۳۹۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۷۵ هزار و ۹۷۵ تن مواد شیمیایی، ۴۹ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۱۸ هزار و ۴۷۵ تن روغن، ۲ هزار و ۱۰۴ تن فرآورده‌های نفتی، ۸۰۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها و ۴۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در بهمن امسال میزبان دادوستد ۸ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۴۲۹ تن انواع کالا و محصول و ۱۰ هزار و ۷۳۰ دستگاه خودرو به ارزش نزدیک ۷۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان بود.

در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در ماه گذشته ۴ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۴۱۴ تن سیمان، یک میلیون و ۹۷۹ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۳۳۸ تن فولاد، ۱۲۲ هزار و ۴۰۰ تن آهن اسفنجی، ۵۳ هزار و ۷۵۰ تن روی، ۴۲ هزار و ۹۵ تن آلومینیوم، ۳۰ هزار و ۳۷۲ تن مس، ۷۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳۳ کیلوگرم شمش طلا دادوستد شد.

در بازار فرعی نیز ۵۷ هزار و ۱۰۵ تن انواع کالا و محصول (به ارزش هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان) فروخته شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر