بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
برای روزهای پایانی سال انجام می شود؛

افزایش سقف برداشت از خودپردازها

افزایش سقف برداشت از خودپردازها
معاون فناوری نوین بانک مرکزی گفت: هر ساله در روز‌های پایانی سال سقف برداشت‌ها را به صورت درون بانکی افزایش می‌دهیم و امسال نیز این موضوع در دستور کار است.
کد خبر : ۲۶۷۴۴۵

افزایش سقف برداشت از خودپردازها

به گزارش بورس نیوز، مهران محرمیان، معاون فناوری نوین بانک مرکزی در خصوص تعهدات پایان سال برای تأمین اسکناس مورد نیاز، اظهار کرد: هر ساله در روز‌های پایانی سال سقف برداشت‌ها را به صورت درون بانکی افزایش می‌دهیم و امسال نیز این موضوع در دستور کار است، به نحوی که پس از ابلاغ مصوبه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: افزایش رقم برداشت از طریق خودپرداز‌ها پس از پیشنهاد حوزه مربوطه انجام می‌شود.

معاون فناوری نوین بانک مرکزی در مورد سامانه "سمات" گفت: نسخه جدید سامانه "سمات" آذر ماه عملیاتی شد و در کنار این سامانه، سامانه‌های دیگری هستند که می‌توانند کمک کنند تا مردم تسهیلات خرد را به راحتی دریافت کنند.

وی افزود: بحث کمبود اطلاعاتی که در پایگاه داده اعتبارسنجی وجود داشت به سرعت در حال رفع شدن است و شرکت اعتبارسنجی نیز در حال به روز رسانی مدل اعتباری است.

محرمیان ادامه داد: مدل اعتباری جدید شامل بخش‌های مختلفی است که برمبنای تسهیلات نیست و شامل پارامتر‌های دیگری است و پوشش تکمیلی نسبت به سامانه اعتبارسنجی فعلی خواهد داشت.

وی درباره اتصال بانک‌های دولتی به پنجره هوشمند، توضیح داد: هم اکنون یک بانک دولتی به پنجره هوشمند خدمات دولتی متصل شده است و دقیقا همان خدماتی را ارائه می‌دهد که بانک مرکزی ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی:

افزایش کارمزد خدمات بانکی بررسی می شود

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت:

ادامه روند کاهشی چک های برگشتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
مگه پولی هست ک بخوان برداشت کنن