بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک امضا شد
تفاهم‌نامه همکاری بین بانک سینا و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با هدف رونق تولید و اشتغالزایی و نیز حمایت از صنایع کوچک امضا شد.
کد خبر : ۲۶۷۵۶۳

تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک امضا شد

به گزارش بورس نیوز، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با بیان این‌که انعقاد این تفاهم‌نامه موجب هم‌افزایی در جهت مرتفع شدن مشکلات اقتصادی صنایع کوچک می‌شود، اظهار کرد: بانک سینا در کنار سازمان‌های مولد و تأثیرگذاری، چون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک می‌تواند در مسیر فرایند تولید داخل، حامی و پشتیبان صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران باشد.

وی خاطرنشان کرد: این همکاری گامی مثبت در راستای تقویت و رشد کسب‌وکار‌های کوچک است که به نوعی زمینه اشتغالزایی سریع و منطقه‌ای را فراهم می‌کند که از این طریق می‌توان در رونق اقتصاد و اشتغال کشور نقش‌آفرین بود.

محمدحسین مقیسه، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: همکاری صندوق و بانک سینا در سال‌های اخیر، تجربه بسیار موفقی بوده که نتیجه آن حمایت از صنایع کسب‌وکار‌های کوچک بوده است.

گفتنی است، موضوع این تفاهم‌نامه صدور ضمانت‌های اعتباری تعهد پرداخت به نفع بانک سینا برای پوشش بخشی از کسری وثیقه تسهیلات اعطایی به متقاضیان صنایع کوچک است که بر اساس آن، سقف ضمانت‌نامه صندوق ۷۰ تا ۸۵ درصد از اصل و سود تسهیلات اعطایی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر