بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
شرکت تأمین سرمایه امین محقق کرد؛

خارج شدن "امین" از روند خنثی

خارج شدن
درآمد ماهانه‌ای که تأمین سرمایه امین در دی‌ماه سال جاری از ارائه خدمات خود به دست آورد، در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۵ درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۲۶۷۵۷۱

خارج شدن

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه امین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی خود ادامه داده است. این شرکت تأمین سرمایه از ارائه خدمات محقق شده خود به درآمد ۶۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

"امین" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲) توانست از ارائه خدمات خود به درآمد تجمیعی ۳۱۷ میلیاردتومانی برسد.

خارج شدن

شرکت تأمین سرمایه امین در پایان بهمن‌ماه میزان درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات خود کسب کرد، متعلق به درآمد بازارگردانی، درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و درآمد مشاوره عرضه و پذیرش بود.

درآمد ماهانه‌ای که تأمین سرمایه امین در دی‌ماه سال جاری از ارائه خدمات خود به دست آورد، در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۵ درصدی همراه بود و از طرفی درآمد‌های تجمیعی این شرکت تأمین سرمایه، از ابتدای سال مالی تاکنون رشد ۶۶ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرده است.

خارج شدن

شرکت تأمین سرمایه امین با درآمدی که در بهمن‌ماه کسب کرد به میانگین درآمد ۶۳ میلیاردتومانی رسید و درآمد دی‌ماه " امین " نسبت به میانگین درآمد ماهانه خود در ۴ ماه گذشته از آغاز سال مالی، تفاوتی نداشته است، این شرکت تأمین سرمایه‌ای در این دوره ماهانه ۶۳ میلیارد تومان از ارائه خدمات درآمد کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته حدود ۷ میلیارد تومان کاهش را در پی داشت. اما این درآمد نسبت به دی‌ماه سال جاری نزدیک به ۷ میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین این شرکت در سه ماه آبان، آذر و دی، عملکرد ضعیفی از خود برجای گذشته بود که این عملکرد ضعیف در بهمن‌ماه جبران شد.

عمده درآمد‌های کسب شده شرکت تأمین سرمایه امین در بهمن‌ماه از بخش بازارگردانی حدود ۵۴ میلیارد تومان و از بخش پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری نزدیک به ۸ میلیارد تومان و از مشاوره عرضه و پذیرش یک میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

درآمد محقق شده از سود سرمایه‌گذاری‌های " امین " در این دوره یک‌ماهه، برابر با ۵۲ میلیارد تومان بود که نسبت به ما گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است؛ بخش عمده‌ی این درآمد از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها به دست آمد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هیات مدیره
با اعلام شرکت تامین سرمایه امین؛

هیات مدیره "امین" با مصوبه مجمع تغییر کرد

بازارگردانی
شرکت تامین سرمایه امین اعلام کرد؛

بازارگردانی "امین" از اوراق اجاره "وصندوق"

با اعلام شرکت تامین سرمایه امین؛

"امین" متعهد بازارگردانی "وصندوق" شد

ارسال نظر