بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت:

شفافیت در معاملات بورس مورد حمایت دولت و مجلس

شفافیت در معاملات بورس مورد حمایت دولت و مجلس
رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: هر دستورالعمل و رویه‌ای که در بورس منجر به شفافیت در معاملات شود، مورد حمایت دولت و مجلس است.
کد خبر : ۲۶۷۵۸۱

شفافیت در معاملات بورس مورد حمایت دولت و مجلس

به گزارش بورس نیوز، شمس‌الدین حسینی، رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور اظهار کرد: بازار سرمایه مکان مناسبی برای عرضه و معامله کالا‌های مختلف است که استاندارد‌ها و اصول پذیرش بورس را رعایت می‌کنند.

وی درباره اینکه طرفداران قیمت‌گذاری دستوری در رسانه‌ها عنوان می‌کنند که به جای عرضه کالا‌ها در بورس، باید فروش دستوری بر اساس ریال به صنایع پایین دستی در دستور کار باشد، بیان کرد: هنوز هم پرونده‌هایی به دلیل فروش کالا با نرخ‌های ارزان‌تر به عده‌ای خاص در دولت‌های گذشته در جریان است؛ بنابراین به دلیل توزیع رانت در آن شیوه معاملات، مخالف تعیین قیمت دستوری در این حوزه هستیم.

حسینی  ادامه داد: اگر بورس به دستورالعمل‌های خود در پذیرش کالا از مرحله عرضه تا فروش پایبند باشد این بازار مکان مناسبی برای عرضه کالا‌هایی است که استاندارد‌ها و اصول پذیرش بورس را رعایت می‌کنند.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ تاکید کرد: هر دستورالعمل و رویه‌ای که در بورس منجر به شفافیت در معاملات شود، مورد حمایت دولت و مجلس است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ایران خودرو در سال آینده سودده میشود
با قیمت گذاری صحیح و عرضه در بورس کالا؛

ایران خودرو در سال آینده سودده میشود

اردیبهشت و خرداد بهار بورس
احسان عسکری، کارشناس بازار سرمایه:

اردیبهشت و خرداد بهار بورس

ارسال نظر