بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
خیریه کوینکس و کمک‌های انسان دوستانه آن در زلزله خوی
کوینکس به عنوان یک صرافی بینالمللی که حتی با وجود تحریم‌های متعدد، خدمات خود را به کشور ایران ارائه میدهد، نسبت به ارسال کمک‌های مالی به شهر خوی اقداماتی انجام داده است.
کد خبر : ۲۶۷۶۲۷

خیریه کوینکس و کمک‌های انسان دوستانه آن در زلزله خوی

به گزارش بورس نیوز، کوینکس به عنوان یک صرافی بینالمللی که حتی با وجود تحریم‌های متعدد، خدمات خود را به کشور ایران ارائه می دهد، نسبت به ارسال کمک‌های مالی به شهر خوی اقداماتی انجام داده است. این اقدامات موجب شد تا افراد زیادی در مورد ارزدیجیتال و بلاکچین آگاهی پیدا کرده و نسبت به آن‌ها دارای سوالاتی شوند. در همین راستا coinex توضیحاتی در رابطه با اهداف آینده خود و بلاکچین ارائه داد که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها میپردازیم. پس تا پایان این خبر با ما همراه بمانید.

کوینکس یک رویداد برای کمک به مردم خوی ترتیب داده است

این رویداد بشردوستانه خیری کوینکس شامل آماده سازی تجهیزاتی مثل پتو، چادر و بخاری برقی می شود که به روستا‌های اطراف شهر خوی ارسال شدهاند. چرا که زلزله اخیر خسارت‌های زیادی را به این روستا‌ها تحمیل کرده است. تاکنون خسارت‌های واردشده به روستا‌های اطراف خوی شامل آسیب دیدن سه هزار واحد مسکونی و مصدومیت ۵۸۰ نفر میشود که این آمار از مجموعه خسارت‌های ۷۰ روستا جمع آوری شده است.

به این ترتیب وجود امکانات کافی مثل پتو، چادر و بخاریبرقی در چنین شرایطی موجب افزایش توانایی ساکنین روستا در مقابله با فصل سرما و زمستان خواهد شد. هر چند که این امکانات برای جبران خسارت‌های واردشده به مردم خوی کافی نخواهند بود، اما می توانند نور امیدی برای گذراندن این روز‌های سخت در دل مردم آذربایجان غربی روشن کنند.

خیریه کوینکس، توسط افراد محلی مورد اعتماد، توانست خانواده‌های بی بضاعت، بی سرپرست و... را شناسایی و کمک‌های خود را در مسیر درست اهدا کند.

خیریه کوینکس و کمک‌های انسان دوستانه آن در زلزله خوی

همچنین این خیریه از انجمن ناشنوایان و معلولین نخاعی که بیش از پیش به این کمک‌ها نیاز داشت و به فراموشی سپرده شده بودند نیز، حمایت کرد و مقداری از حمایت‌های خود را وقف افراد این انجمن کرد.

صرافی کوینکس را بشناسید

Coinex که با نام خیریه کوینکس فعالیت‌های زیادی دارد، اولین بار در سال ۲۰۱۷ تاسیس و راهاندازی شد. این سازمان از همان ابتدای کار با هدف بهبود شرایط دنیا بهکمک سیستم بلاکچین فعالیت خود را آغاز کرد. Coinex تنها پلتفرم بینالمللی است که تحریم‌های جهانی روی عملکرد آن تاثیری ندارند.

به طوری که مردم ایران قادر به بهره مندی از خدمات این پلتفرم در زمینه ارز دیجیتال و دنیای رمزارز‌ها هستند. خدمات این سازمان شامل ایجاد دسترسی به بازار‌های اسپات، فیوچرز و معاملات مارجین میشود که مجموع تمام اینها، Coinex را به یک پلتفورم محبوب برای سرمایه گذاری‌های دیجیتال تبدیل میکند.

لازم به ذکر است که خدمات پیشرفته و مضاعف دیگری همچون معاملات مارجین و پشتیبانی از طیف گسترد‌های از ارز‌های دیجیتال در سرویسدهی این سیستم بهکار رفته است.

دلیل محبوبیت کوینکس بین سرمایه گذاران

شرکت کوینکس سیستم خود را بر اساس دریافت کارمزد‌های پایین و حفظ حریم خصوصی سرمایهگذاران پایهگذاری کرده است. Coinex با بهرهمندی از سیستم بلاکچین و تعهد نسبت به قوانین آن، قادر بوده تا تمام جهان را از اهمیت حفظ امنیت اطلاعات آگاه کند.

این شرکت امکان احراز هویت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. به همین دلیل سرمایه گذارانی که در ایران سکونت دارند، هیچ نگرانی از بابت تغییر IP خود نخواهند داشت. اما دلیل محبوبیت این پلتفرم به موارد گفته شده ختم نمی شود. چرا که coinex در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به برگزاری رویداد‌های انسان دوستانه می کند.

خیریه کوینکس و اقدامات آن

خیریه کوینکس تاکنون اقدامات بشردوستانه زیادی در زمینه بهبود شرایط جهان به کمک بلاکچین انجام داده و تلاش‌های زیادی در راستای جمعآوری بودجه مورد نیاز خود به ثبت رسانده است. یکی از این اقدامات مربوط به برگزاری یک رویداد ورزشی با نام لیگ جهانی راگبی در سال ۲۰۲۱ میشود که در این رویداد، Coinex توانست یک بار دیگر دیدگاه مردم جهان را به دنیای ارزدیجیتال تغییر دهد.

از دیگر اقدامات این سازمان، می توان به برگزاری عید قربان در ایران اشاره کرد. Coinex با راه اندازی سیستم خیریه تاکنون موفق به جمع آوری ۱۰میلیون دلار و برگزاری اعیاد مهم هر کشور شده است.

تاثیر اقدامات بشردوستانه کوینکسس روی جامعه

تکتک رویداد‌هایی که کوینکس برای برگزاری آن‌ها تلاش می کند، موجب سوق دادن جامعه به سمت آشنایی با سیستم بلاکچین میشود. سیستم بلاکچین فرآیندی است که هم در دنیای ارز دیجیتال کاربرد دارد و هم موجب امنیت اطلاعات هر یک از افراد جامعه خواهد شد.

خدمات این سیستم شامل برگزاری صحیح رایگیری و انتخابات، هویت سنجی همه افراد جامعه، امکان رهگیری در زنجیره تامین و حفظ اطلاعات در حوزه علم و سلامت میشود.

تاثیر سیستم بلاکچین در رایگیری و انتخابات

رایگیری رویدادی است که احتمال تقلب در آن زیاد است. به همین دلیل با استفاده از سیستم بلاکچین و نگهداری تک تک رای‌ها در امنیت کامل، می توان خطا‌های مربوط به انتخابات را تا حد زیادی کاهش داد.

زمانی که هویت هر یک از افراد جامعه به کمک یک سیستم مانند بلاکچین در کوینکس به ثبت برسد، میزان امنیت و حفظ حریم خصوصی تکتک این افراد، افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه عملکرد بلاکچین در زنجیره تامین

امکان رهگیری در زنجیره تامین مربوط به امنیت حملونقل محصولات میشود. بهطوری که مشتری از زمان خرید یک محصول تا زمان دریافت آن، قادر به پیگیری لحظ‌های سفارش خود خواهد بود.

نقش سیستم بلاکچین در حوزه علم و سلامت

علومی که مربوط به حوزه پزشکی و سلامت میشوند نیاز به تحقیقات زیادی دارند. این تحقیقات از طریق سیستم بلاکچین در سیستم کوینکس میان تمام پزشکان به اشتراک گذاشته میشود. به این ترتیب درصد اتلاف زمان و انرژی میان پزشکان و محققان حوزه سلامت کاهش می یابد. چرا که بلاکچین می تواند از تحقیق چند تیم پزشکی روی یک موضوع مشترک جلوگیری کند.

تاثیر کوینکس و اقدامات آن روی بازار کریپتو

بازار کریپتو مربوط به خریدوفروش رمزارز‌ها و سرمایه گذاری‌های دیجیتالی می شود. این بازار بر اساس سیستم بلاکچین فعالیت می کند. پس فعالیت‌های انسان دوستانه کوینکس باعث می شود تا افراد بیشتری نسبت به این سیستم و رویکرد آن آگاه شوند و با افزایش امنیت اطلاعات در بهبود شرایط جامعه تاثیرگذار باشند.

علاوه بر این موج بیشتری از سرمایه گذاران وارد بازار کریپتو شده و رونق دنیای ارز دیجیتال در تمام فواصل زمانی پابرجا خواهد ماند.

جمع بندی


خیریه کوینکس با برگزاری یک رویداد، جهت کمک به زلزله زدگان خوی و روستا‌های اطراف آن یک بار دیگر به رشد بلاکچین در ایران و جهان کمک کرد. این رویداد شامل ارسال پتو، چادر و بخاریبرقی میشود که موارد ارسال شده می توانند یاری رسان مردم خوی در این روز‌های سخت و سرد باشند.

کمک‌های بشردوستانه به زلزله زدگان خوی تنها اقدام Coinex نیست. بلکه قبل از آن به برگزاری رویداد‌های ورزشی و عید‌های مهم در کشور‌های مختلف نیز پرداخته است. پس می توان نتیجه گرفت که خیریه کوینکس قادر است تا به کمک سیستم بلاکچین، افراد بیشتری را جذب دنیای ارز دیجیتال و بهبود امنیت اطلاعات کند.

همچنین با استفاده از این سیاست می تواند تاثیر زیادی در نحوه رفتار انسان‌ها با یکدیگر در روز‌های سخت داشته باشد و به عنوان یک الگوی مناسب در مسائل مربوط به رفتار درست انسانی شناخته شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر