بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
در بازار رمزارزها؛

سقوط ۴ درصدی بیت کوین

سقوط ۴ درصدی بیت کوین
پس از رکود معاملات سهام ایالات‌متحده، ارز‌های رمزپایه اصلی سقوط کردند؛ بیت‌کوین ۳.۶۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۲۳هزار و ۶۸ دلار فروخته شد.
کد خبر : ۲۶۷۶۳۰

سقوط ۴ درصدی بیت کوین

به گزارش بورس نیوز، داده‌های داغ‌تر از حد انتظار وزارت بازرگانی ایالات‌متحده نشان داد که شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) ۵.۴ درصد به صورت سالانه افزایش یافته و این مورد نگرانی‌ها را تشدید می‌کند که فدرال رزرو احتمالا سیاست‌های پولی خود را بیشتر کند.

پس از رکود معاملات سهام ایالات‌متحده، ارز‌های رمزپایه اصلی سقوط کردند؛ بیت‌کوین ۳.۶۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۲۳هزار و ۶۸ دلار فروخته شد، در حالی که اتر یک دقیقه بعد با ۲.۲۹ درصد کاهش به ۱۶۰۱.۸۹ دلار رسید.

داده‌های کوین مارکت کپ نشان داد که ارز دیجیتال پیشرو در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳ درصد از دست داده است. این کاهش شدید با انتشار داده‌هایی آغاز شد که نشان می‌دهد هزینه‌های مصرف شخصی ماهانه اصلی از دسامبر تا ژانویه ۰.۶ درصد افزایش یافته و از پیش‌بینی ۰.۳ درصد فراتر رفته است و به نبرد داغ علیه تورم دامن می‌زند.

همانطور که توسط تحلیلگران بازار مشخص شد، احتمال افزایش ۵۰ واحدی در نرخ هدف فدرال رزرو پس از شاخص تورمی هزینه‌های مصرف شخصی بالاتر از حد انتظار، تقریبا ۴۰ درصد افزایش یافت؛ بازار قبلا انتظار افزایش ۲۵ واحدی را داشت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۲ درصد کمتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر