بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
۴ ماه تا فصل نقل و انتقال مستاجران باقی ماند؛

نرخ اجاره مسکن در برخی مناطق پایتخت

نرخ اجاره مسکن در برخی مناطق پایتخت
بررسی بازار اجاره مسکن در تهران حاکی از آن است که رهن یک واحد ۱۷۰ متری در چیذر ۳.۵ میلیارد و رهن آپارتمان ۸۵ متری در فرهنگسرای خاتم ۳۵۰ میلیون تومان است.
کد خبر : ۲۶۷۷۴۱

نرخ اجاره مسکن در برخی مناطق پایتخت

به گزارش بورس نیوز، با آن که حدود ۴ ماه به فصل نقل و انتقال مستأجران باقیمانده، اما بررسی نرخ اجاره‌بها در برخی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران زنگ خطر برای افزایش قیمت‌ها را به صدا در آورده است. مسئله‌ای که نیاز است دولت و وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های خود را برای آن تنظیم کنند تا از افزایش لجام‌گسیخته اجاره‌بها در بهار آینده جلوگیری به‌عمل آید.

در فاصله حدود سه هفته تا پایان سال بازار اجاره‌بها مسکن در رکود به سر می‌برد، رکودی که البته به‌واسطه اتفاقات خارج از بازار مسکن، تورمی است. در زمان حاضر یک واحد مسکونی ۱۰۰ مترمربعی در بلوار میرداماد با شرایط ۳۰۰ میلیون رهن و اجاره ماهانه ۲۵ میلیون تومان ارائه شده است.

رهن کامل آپارتمان ۸۵ متری ۱۱ سال ساخت در محدوده فرهنگسرای خاتم ۳۵۰ میلیون، رهن واحد ۹۰ متری در ظفر ۹۵۰ میلیون و اجاره یک میلیون تومان، رهن واحد ۸۵ متری ۲ خواب در خیابان آزادی ۷۰۰ میلیون و اجاره یک میلیون تومان و رهن یک واحد مسکونی ۸۳ متری در مجیدیه ۶۰۰ میلیون تومان است.

بر اساس این گزارش، رهن واحد ۹۰ متری ۲ خواب در خیابان شادمان ۸۰۰ میلیون تومان است. این ملک دارای انباری، پارکینگ و آسانسور است.

همچنین رهن واحد ۸۰ متری در قلهک ۲۰۰ میلیون با اجاره ماهانه ۱۹ میلیون تومان است. رهن واحد مسکونی ۸۷ متری در امام‌زاده حسن ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد دارای در طبقه ۴ واقع شده و امکانات آسانسور و پارکینگ را دارد. در شیراز شمالی رهن و اجاره واحد ۷۵ متری به ترتیب ۵۰۰ و ۱۰ میلیون تومان است.

رهن و اجاره واحد مسکونی ۱۸۰ متری در نیاوران به ترتیب یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان است. در جهانتاب رهن واحد مسکونی ۱۷۰ متری ۳ خواب نوساز ۳.۵ میلیارد تومان و رهن واحد ۱۶۰ متری در کوی فراز ۲.۱ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر