بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
براساس آخرین نرخنامه؛

بخوانید/ نرخ انواع گوشت گوساله و گوسفندی داخلی

براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد.
کد خبر : ۲۶۷۷۵۳
نویسنده :
مینا علیزاده

بخوانید/ نرخ انواع گوشت گوساله و گوسفندی داخلی

به گزارش بورس نیوز، ازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد براساس این نرخنامه، قیمت گوشت تازه گوسفندی داخلی و گوساله، با نرخ‌های مصوب جدید در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

قیمت انواع گوشت گوسفندی داخلی و گوساله به شرح زیر اعلام شده است.

۱- ران گوسفندی با استخوان هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۳۶۷۴۰۰ تومان و شرکتی ۳۹۷۱۰۰ تومان
۲- راسته گوسفندی با استخوان هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۳۱۹۰۰۰ تومان و شرکتی ۳۲۱۰۰۰ تومان
۳- سردست گوسفندی با ماهیچه هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۳۲۵۰۰۰ تومان
۴- گردن گوسفندی هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۸۵۰۰۰ تومان
۵- قلوه‌گاه گوسفندی بی استخوان هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۲۵۰۰۰ تومان و شرکتی ۲۳۵۰۰۰ تومان
۶- ران گوساله هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۵۷۰۰۰ و شرکتی ۲۹۸۰۰۰ تومان
۷- راسته گوساله بدون استخوان هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۶۴۰۰۰ تومان
۸- سردست گوساله پاک شده هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۵۵۰۰۰ تومان و شرکتی ۲۹۷۰۰۰ تومان
۹- گردن گوساله هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۵۵۰۰۰ تومان و شرکتی ۲۸۵۰۰۰ تومان
۱۰- قلوه‌گاه گوساله هرکیلوگرم؛ بسته بندی در محل ۲۰۳۰۰۰ تومان و شرکتی ۲۲۵۰۰۰ تومان

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
براساس مشاهدات میدانی؛
جدیدترین قیمت گوشت قرمز+جدول
دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی:
قیمت‌های جدید گوشت منجمد اعلام شد
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
نظری نداریم بگیم..
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
هورا ... ایول ... چشم نخورید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بعد‌میگفتین گوشت۵۰۹هزار تومانی بزرگ نمای و شایعه است مشت نمونه خرواره اینم ۴۰۰هزار تومان اونم تو میادین وای بر حال مغازه های خرده فروشی بیرون!!جای شکرش باقی که آقای ساداتی نژاد فهمیدن آمار دام مازاد و پیاز نکبت اشتباهی بوده بلکه با بدبخت کردن دامدار و کشاورز کمبود داریم در داخل این است مدیریت موفق و کارامد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بعد‌میگفتین گوشت۵۰۹هزار تومانی بزرگ نمای و شایعه است مشت نمونه خرواره اینم ۴۰۰هزار تومان اونم تو میادین وای بر حال مغازه های خرده فروشی بیرون!!جای شکرش باقی که آقای ساداتی نژاد فهمیدن آمار دام مازاد و پیاز نکبت اشتباهی بوده بلکه با بدبخت کردن دامدار و کشاورز کمبود داریم در داخل این است مدیریت موفق و کارامد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بعد‌میگفتین گوشت۵۰۹هزار تومانی بزرگ نمای و شایعه است مشت نمونه خرواره اینم ۴۰۰هزار تومان اونم تو میادین وای بر حال مغازه های خرده فروشی بیرون!!جای شکرش باقی که آقای ساداتی نژاد فهمیدن آمار دام مازاد و پیاز نکبت اشتباهی بوده بلکه با بدبخت کردن دامدار و کشاورز کمبود داریم در داخل این است مدیریت موفق و کارامد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بعد‌میگفتین گوشت۵۰۹هزار تومانی بزرگ نمای و شایعه است مشت نمونه خرواره اینم ۴۰۰هزار تومان اونم تو میادین وای بر حال مغازه های خرده فروشی بیرون!!جای شکرش باقی که آقای ساداتی نژاد فهمیدن آمار دام مازاد و پیاز نکبت اشتباهی بوده بلکه با بدبخت کردن دامدار و کشاورز کمبود داریم در داخل این است مدیریت موفق و کارامد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
ماهیچ خودتون خجالت نمیکشید خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این گوشت داخلی را کجا دارند.. در شهر دماوند که خبری از این حرفهایی که شما میزنید نیست.. انگار شهر دماوند روی نقشه ایران نیست.. دروغ دروغ .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
این گوشت داخلی را کجا دارند.. در شهر دماوند که خبری از این حرفهایی که شما میزنید نیست.. انگار شهر دماوند روی نقشه ایران نیست.. دروغ دروغ .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
ما که نداریم هر قیمتی میخواد باشه!!
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یه‌نفر‌نیست‌قیمت‌دلار‌‌ماشین‌وواجناس‌دیگه‌رو‌بیاره‌پاییین‌فقط‌زوم‌کردن‌رو‌گوشت
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یه‌نفر‌نیست‌قیمت‌دلار‌‌ماشین‌وواجناس‌دیگه‌رو‌بیاره‌پاییین‌فقط‌زوم‌کردن‌رو‌گوشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سلام اقای سا داتی نژاد سعی میکنیم سالی یه بار گوشت بخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تمامی گوشت گوسفند ماده و پیر میباشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
خجالت بکشید ای مسئولین از خدا بی خبر شما وجدان ندارید دیگه چی مونده که از سفره های مردم برداشته بشه خودتون که حقوق های نجومی میگیرید فکر بقیه نیستید چرا چیزی که لازمه کشور خودم هست صادر میکنید که بعد بخواید با قیمت دو برابر وارد کنید دیگه گوسفند و گاو که توی کشور زیاده چرا باید اینقدر قیمت گوشت سر به فلک بزنه که توان خرید را از مردم بگیره از خدا و خشم مردم بترسید روزی
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
سلام خوبید من خودم دام پرور شدارم خدمت همه همشهریان هستم گوشت گوساله ۲۵۰ میدم
شیما
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کجا ۲۵۰ هست
مهممهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
سلام.والا‌خجالت‌داره‌پس‌براد ران‌‌مسول‌چکار.‌‌‌اینقدر‌گرانی‌در‌تاریخ‌ایران‌ثبت‌نشده
مهممهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
سلام.والا‌خجالت‌داره‌پس‌براد ران‌‌مسول‌چکار.‌‌‌اینقدر‌گرانی‌در‌تاریخ‌ایران‌ثبت‌نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
نظری ندارم دیگه گرون شدن همه چی عادی شده اگه نشه تعجب دتره
ناشناس
France
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
ماشاالله به این مدیریت ومملکت داری شما برعکس عمل میکنید عوض کاهش قیمتها همه چیز را افزایش قیمت میدهید .لاقل حرف نزنید.من که دیگه سالی یکبار هم نمی توانم برای خانه یک کیلو گوشت بخرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
منم‌دروز‌یک‌بار.ادرار‌می‌کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
منم‌دروز‌یک‌بار.ادرار‌می‌کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خجالت بکشین شرم کنید از خدا و خشم خدا درس عبرت بگیرین بچ های مردم چ گناهی دارن ک با کارای شما هم ی بچ ها یا کمبود رشد استخوان دارن یا هیچ ویتامینی ندارن اونم بچ های رو ب رشد بچ های خودشون با پول های مردم و سرزمین ما تو ناز و نعمت هستن برای همون میگین گور بابای بچ های مردم کسانی ک مث من بی سرپرست و بچ دارن باید چکار کنن تو اوج جوانی مرده ایم چرا چون زندگی ک برامون درست کردن باعث شده در عین زنده بودن مرده هستیم و الا بخدا گناه ازخشم خداوند بترسین عبرت بگیرین گوشت رو سالی ی بار هم نمیش سر سفره آورد گوشت بمون سیب زمینی تخم هم هم نمیش بهترین چیزای ایران رو میبرین میدین ب کشورهای دیگ و خود مردم ایران تو بدبختی و فلاکت هستن شرم بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خجالت بکشین شرم کنید از خدا و خشم خدا درس عبرت بگیرین بچ های مردم چ گناهی دارن ک با کارای شما هم ی بچ ها یا کمبود رشد استخوان دارن یا هیچ ویتامینی ندارن اونم بچ های رو ب رشد بچ های خودشون با پول های مردم و سرزمین ما تو ناز و نعمت هستن برای همون میگین گور بابای بچ های مردم کسانی ک مث من بی سرپرست و بچ دارن باید چکار کنن تو اوج جوانی مرده ایم چرا چون زندگی ک برامون درست کردن باعث شده در عین زنده بودن مرده هستیم و الا بخدا گناه ازخشم خداوند بترسین عبرت بگیرین گوشت رو سالی ی بار هم نمیش سر سفره آورد گوشت بمون سیب زمینی تخم هم هم نمیش بهترین چیزای ایران رو میبرین میدین ب کشورهای دیگ و خود مردم ایران تو بدبختی و فلاکت هستن شرم بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خجالت بکشین شرم کنید از خدا و خشم خدا درس عبرت بگیرین بچ های مردم چ گناهی دارن ک با کارای شما هم ی بچ ها یا کمبود رشد استخوان دارن یا هیچ ویتامینی ندارن اونم بچ های رو ب رشد بچ های خودشون با پول های مردم و سرزمین ما تو ناز و نعمت هستن برای همون میگین گور بابای بچ های مردم کسانی ک مث من بی سرپرست و بچ دارن باید چکار کنن تو اوج جوانی مرده ایم چرا چون زندگی ک برامون درست کردن باعث شده در عین زنده بودن مرده هستیم و الا بخدا گناه ازخشم خداوند بترسین عبرت بگیرین گوشت رو سالی ی بار هم نمیش سر سفره آورد گوشت بمون سیب زمینی تخم هم هم نمیش بهترین چیزای ایران رو میبرین میدین ب کشورهای دیگ و خود مردم ایران تو بدبختی و فلاکت هستن شرم بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خجالت بکشین شرم کنید از خدا و خشم خدا درس عبرت بگیرین بچ های مردم چ گناهی دارن ک با کارای شما هم ی بچ ها یا کمبود رشد استخوان دارن یا هیچ ویتامینی ندارن اونم بچ های رو ب رشد بچ های خودشون با پول های مردم و سرزمین ما تو ناز و نعمت هستن برای همون میگین گور بابای بچ های مردم کسانی ک مث من بی سرپرست و بچ دارن باید چکار کنن تو اوج جوانی مرده ایم چرا چون زندگی ک برامون درست کردن باعث شده در عین زنده بودن مرده هستیم و الا بخدا گناه ازخشم خداوند بترسین عبرت بگیرین گوشت رو سالی ی بار هم نمیش سر سفره آورد گوشت بمون سیب زمینی تخم هم هم نمیش بهترین چیزای ایران رو میبرین میدین ب کشورهای دیگ و خود مردم ایران تو بدبختی و فلاکت هستن شرم بر شما
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
خاک بر سرتون با این مدریتتون
سامقانجلس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
رعیسی خجالت بکش اون دو تا رای که اسم نحستو نوشتیم تو صندوق انداختتیم حرومت بشه لعنتی غیر جزاب با این همه گرونی چکار کنیم