بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
گزارش پتروشیمی شهید تندگویان زیر ذره بین؛

"شگویا" رکورد جدیدی ثبت کرد

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمدی که در بهمن ماه سال جاری شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۱ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۶۷۷۷۸

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری نشان داد که در ادامه روند روبه رشد خود، توانست به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته برسد. این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۹۶۴ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

"شگویا" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۱۹ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومانی برسد.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در یازدهمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، میزان سرمایه به ثبت رسیده پتروشیمی شهید تندگویان در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲ هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که "شگویا" در بهمن ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته، حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

روند درآمدزایی "شگویا"

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمدی که در بهمن ماه سال جاری شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۱ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۱ درصدی نسبت به سال گذشته (۴ هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان) روبه‌رو بود.

همان‌گونه که گفته شد درآمد تجمیعی که پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رساند متشکل از بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدزایی انجام‌شده مربوط به بازار داخل کشور با ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت، درآمد تجمیعی که این پتروشیمی از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آورد نیز بالغ‌بر ۲۸ میلیارد تومان بود.

تفکیک درآمدزایی "شگویا"

بیشترین درآمدزایی که "شگویا" از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با ۹۴۷ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در بهمن ماه نزدیک به ۳۹ میلیون و ۳۷۴ هزار تومان در ازای هر تن معامله شد، درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در ۱۱ ماه گذشته به دست آورد برابر با ۸ هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان بود.

پتروشیمی شهید تندگویان در بهمن ماه از دیگر محصولات خود میزان درآمدی که کسب کرد مربوط به گرید الیاف با ۹۱۹ میلیارد تومان، نخ POY با ۹ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبات درآمدزایی در
پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه مطلوب؛

ثبات درآمدزایی در " شگویا "

ثبات درآمدزایی در
پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه مطلوب؛

ثبات درآمدزایی در " شگویا "

افرایش ۸ درصدی هر سهم
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان محقق کرد؛

افرایش ۸ درصدی هر سهم " شگویا " تنها در یک ماه

افرایش ۸ درصدی هر سهم
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان محقق کرد؛

افرایش ۸ درصدی هر سهم " شگویا " تنها در یک ماه

ارسال نظر