بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی بانک تجارت در بالاترین سطح در سال جاری
بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بیشترین درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت، مربوط به بهمن ۱۴۰۱ با درآمد ۵ هزار و ۶۵ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۶۷۷۹۰

بانک تجارت رکورد زد

بورس نیوز:

بانک تجارت ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با ۵ هزار و ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۴۶ هزار و ۲۵۷ میلیاردتومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

بانک تجارت رکورد زد

میزان سرمایه‌ای که "وتجارت" تا پایان بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۲۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۳ هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های "وتجارت" از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که بانک تجارت در بهمن‌ماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش را به همراه داشت، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بانک تجارت رکورد زد

تفکیک درآمدزایی " وتجارت "

بانک تجارت تا پایان بهمن‌ماه سال جاری بیشترین درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت، در بهمن ۱۴۰۱ با درآمد ۵ هزار و ۶۵ میلیارد تومان بود.

این بانک موفق به ثبت یکی از بهترین گزارش‌های خود در سال جاری شد و به رکورد جدیدی در درآمد از تسهیلات اعطایی رسید. عمده‌ترین درآمد "وتجارت" در بهمن‌ماه متعلق به «مرابحه» و «مشارکت مدنی» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش‌های نام‌برده برابر با ۲ هزار و ۹۶ میلیارد تومان و ۸۴۷ میلیارد تومان بود.

بانک تجارت رکورد زد

درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشته ۴۱ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در بهمن‌ماه را به خود اختصاص داد و «مشارکت مدنی» نیز ۱۷ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت. تسهیلات اعطایی به ثبت رسیده "وتجارت" در یازدهمین ماه از سال جاری ۱۱۱ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان بود که نسبت به تسهیلات وصولی در این دوره ۵ درصد بیشتر بود.

همان گونه که گفته شد بانک تجارت در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون توانست به درآمد تجمیعی ۴۶ هزار و ۲۵۷ میلیاردتومانی برسد، بیشترین درآمد به ثبت رسیده در این دوره متعلق به بخش مرابحه با ۱۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«مرابحه»، درآمدزاترین بخش
افزایش تسهیلات اعطایی بانک تجارت نسبت به تسهیلات وصولی؛

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش "وتجارت" نام گرفت

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش
افزایش تسهیلات اعطایی بانک تجارت نسبت به تسهیلات وصولی؛

«مرابحه»، درآمدزاترین بخش "وتجارت" نام گرفت

رشد ۱۲ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی
بانک تجارت به تراز مثبت ۳۷ درصدی رسید؛

رشد ۱۲ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت"

درآمد‌های
بانک تجارت در مهرماه به تراز مثبت ۲۲ درصدی دست پیدا کرد؛

درآمد‌های "وتجارت" بالاتر از میانگین

ارسال نظر