بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
از ابتدای سال تاکنون بررسی شد؛

شناسایی ۱۴۰ هزار خانه لوکس در سال جاری

شناسایی ۱۴۰ هزار خانه لوکس در سال جاری
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: امسال ۱۴۰ هزار خانه لوکس را شناسایی کردیم. اطلاعات ثبتی باید به هویتی تبدیل شود و اطلاعات هویتی را در اختیار ما قرار گرفته داده که در روز‌های آینده به اطلاع مردم می‌رسانیم.
کد خبر : ۲۶۷۸۵۴

شناسایی 140هزار خانه لوکس

به گزارش بورس نیوز، داود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: امسال ۱۴۰ هزار خانه لوکس را شناسایی کردیم. اطلاعات ثبتی باید به هویتی تبدیل شود و اطلاعات هویتی را در اختیار ما قرار گرفته داده که در روز‌های آینده به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته کمبود اطلاعات مانع از اجرای قانون مالیات بر خانه‌های لوکس بود، اما در این دولت اطلاعات مناسب را دریافت کردیم.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: وقتی سال مالی تمام می‌شود، وظیفه سازمان مالیاتی شناسایی، تعیین میزان و ابلاغ به مودیان است.

منظور بیان کرد: در قانون مالیات بر خانه‌های بوکس تابع سیاست قانون گذار هستیم که چه خانه‌هایی را مشمول مالیات کنند.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به آخرین وضعیت خانه‌های خالی، گفت: در مردادماه امسال از وزارت راه و شهرسازی اطلاعات خانه‌های خالی را دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۲۰ هزار خانه خالی وجود دارد که ۲۰۰ هزار اعتراض در این زمینه از سوی مالکان ثبت شده است. مالکانی که بیش از ۱۰۰ تا ۵۰ خانه خالی داشتند.

منظور گفت: هر اطلاعاتی که به دست ما برسد فرایند وصول را انجام می‌دهد تا تیرماه سال آینده وزارت راه و شهرسازی مهلت دارد تا وضعیت نهایی خانه‌های خالی را بررسی و اعلام کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر