بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
درآمد ۷۷۸ میلیاردتومانی بیمه پارسیان در بهمن‌ماه؛

"پارسیان" ایستاده بر قله درآمدزایی

شرکت بیمه پارسیان در بهمن‌ماه موفق به ثبت درآمد ۷۷۸ میلیاردتومانی شد و تا به این لحظه به بالاترین میزان درآمدزایی در سال جاری رسید.
کد خبر : ۲۶۷۸۷۰

بورس نیوز:

شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه صادره به بیمه‌شدگان تحت‌نظر خود به درآمد ۷۷۸ میلیاردتومانی رسید، میزان درآمد تجمیعی که "پارسیان" در پایان بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۶ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان بود.

بیمه پارسیان از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری میزان سرمایه‌ای که اعلام کرد برابر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود، این شرکت بیمه‌ای با میزان درآمدی که در بهمن‌ماه سال جاری از فروش حق بیمه صادره شناسایی کرد به میانگین درآمدی ۵۶۲ میلیارد تومان دست‌یافت.

روند درآمدزایی "پارسیان"

بیمه پارسیان در یازدهمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، نزدیک به ۱۸۳ میلیارد تومان (۳۱ درصدی) افزایش را نسبت به ماه گذشته به ثبت رساند، همچنین این شرکت بیمه‌ای در بهمن‌ماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد، "پارسیان" در این دوره ۵۳ درصد افزایش را در پی داشت.

"پارسیان" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در بهمن‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۳۳۶ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

دیگر رشته بیمه درآمدزای "پارسیان" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۱۲۹ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۷ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌داد، "پارسیان" تا پایان بهمن‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۲ هزار و ۳۷۸ میلیاردتومانی برسد.

شرکت بیمه پارسیان در بهمن‌ماه یکی از بهترین گزارش‌های ماهانه خود را در کدال به اطلاع سهام‌داران رساند که در این گزارش ماهانه موفق به کسب بالاترین میزان درآمدی در سال ۱۴۰۱ شده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تراز مثبت ۱۸ درصدی
درآمد آبان ماه بیمه پارسیان در کنار ماه گذشته ایستاد؛

تراز مثبت ۱۸ درصدی "پارسیان" در آبان ماه

ثبت تراز مثبت ۴۱ درصدی
بیمه پارسیان ۵۲۲ میلیارد تومان درآمد از فروش حق بیمه ثبت کرد؛

ثبت تراز مثبت ۴۱ درصدی "پارسیان" در مهرماه

مدیرعامل پارسیان و نایب رئیس هیات مدیره در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

"پارسیان" سه شرکت زیرمجموعه دارد/شناسایی ۴۶۰ میلیارد تومان سود در سه ماه

ارسال نظر