بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
فزونی ۱۵۰۰ هزار میلیارد ریالی دارایی‌ های بانک آینده در مقایسه با بدهی‌ ها
فزونی ۱۵۰۰ هزار میلیارد ریالی دارایی‌های بانک آینده در مقایسه با بدهی‌ها بانک آینده را از استحکام مالی برخوردار نموده است.
کد خبر : ۲۶۷۹۳۶

ادامه افشا‌های املاک بانک آینده در سامانه کدال

به گزارش بورس نیوز، فزونی ۱۵۰۰ هزار میلیارد ریالی دارایی‌های بانک آینده در مقایسه با بدهی‌ها بانک آینده را از استحکام مالی برخوردار نموده است.

دارایی‌های ارزشمند و منحصر به فردی در مالکیت بانک آینده به عنوان پشتوانه بدهی‌ها وجود دارد که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده پس از کسر بدهی‌های بانک، از فزونی بیش از ۱۵۰۰ هزار میلیارد ریال برخوردار است.

مرادی رئیس هیئت مدیره و سرپرست بانک با تائید این مطلب گفت: بانک‌ها به طور عمده با سه نوع ناترازی دارایی- بدهی، درآمد- هزینه و ناترازی جریان وجوه نقد می‌توانند مواجه باشند؛ که در این بین، ناترازی دارایی و بدهی از مهمترین ناترازی‌های سیستم بانکی محسوب می‌شود. این ناترازی می‌تواند مشکلات عدیده‌ای برای هر بانکی ایجاد نماید.

وی افزود: با توجه به وجود دارایی‌های ارزشمند در ترازنامه بانک آینده و فزونی ۱۵۰۰ هزار میلیارد ریال آن‌ها نسبت به بدهی‌های بانک، خوشبختانه بانک آینده از این ناترازی مبرا بوده و با توجه به همین ظرفیت و پتانسیل در بانک آینده، فرآیند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ارزنده بانک مجدانه در حال پیگری و انجام است.

مرادی گفت: در همین راستا گزارش کارشناسی برخی از دارایی‌های بانک از روز‌های گذشته در سامانه کدال افشا شده است که این روند با جدیت ادامه دارد.

وی در خاتمه با اطمینان بخشی به تمامی مشتریان بانک گفت: این بانک دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعددی است که می‌تواند با اصلاح فرآیند‌ها و ساختار‌های مالی خود علاوه بر استحکام مالی موجود به یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان تبدیل شود. ارسالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر