بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت کشاورزی گفت:

کاهش قیمت گوشت گوساله به ۲۰۸ هزار تومان

کاهش قیمت گوشت گوساله به ۲۰۸ هزار تومان
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت کشاورزی گفت: قیمت گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار تومان قبلی به ۲۰۸ هزار تومان کاهش یافته است.
کد خبر : ۲۶۷۹۴۷

کاهش قیمت گوشت گوساله به 208هزار تومان

به گزارش بورس نیوز، مسعود امراللهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: از امروز شنبه و پیرو دستور وزیر جهادکشاورزی، سازمان امور پشتیبانی امور دام کشور برای تعادل بخشی به بازار گوشت، اقدام به توزیع گوشت گرم گوساله داخلی در سطح میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب کرد.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی افزود: قیمت گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار تومان قبلی به ۲۰۸ هزار تومان کاهش یافته است.

وی بیان کرد: گوشت گرم گوسفند داخلی و وارداتی هم با قیمت هر کیلوگرم حدود ۲۸۰ هزار تومان از فردا در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه فعلا این گوشت‌ها در استان‌های تهران و البرز توزیع می‌شود، افزود: توزیع گوشت در سایر استان‌ها هم تا آخر هفته انجام می‌شود.

امراللهی درباره قیمت پیاز هم گفت: با ورود پیاز وارداتی قیمت این محصول از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم کاهش یافته و از فردا یکشنبه در همه میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شهروند باز نشسته
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
امروز من بازنشسته در شهرستان اسدآباد گوشت گاو گرفتم کلیو یی ۳۷۰ هزا تومان این قیمت ها کجاست دروغ گو دشمن خداست با مردم رو راست باشید وقتی خانم یکی از شورا های شهر تهران حقوق اضافات ما هانه سر به پنجاه میلیون می زنه هی فقط به تهران برسید به خدا ما هم به این کشور خدمت کرده ایم خیر سرمان جا نبازیم
اهواز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸
بیا ببین کجا این گوشت دویست هستش امروز اهواز خریدم ۳۷۰ هزارتومان