بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
همه چیز در این جاده شانسی است؛ از خرید خودرو تا مدیرعاملی
باید خوش شانس باشی تا خودرو بی کیفیت با چند برابر قیمت نصیب ت شود؛ باید خوش شانس باشی که خودرو‌های وارداتی مجهول الهویت روزی ت شود؛ باید خوش شانس باشی تا جایگاه عظیم مدیریتی تقدیم ت شود.
کد خبر : ۲۶۷۹۷۶

همه چیز در این جاده شانسی است؛ از خرید خودرو تا مدیرعاملی

به گزارش بورس نیوز، نام جاده مخصوص در بین اهالی صنعت یک نام خاص است. جاده‌ای که در آن صنعتگران و کارآفرینان صنعتی مختلفی در حال تلاش و کوشش هستند، ولی بیشتر به نام خودرویی‌ها معروف است.

اگر اغراق نباشد از این جاده بیش از ۱ میلیون نفر برای خانواده‌های شان روزی می‌برند. شاید به همین دلیل است که نگاه برخی به این جاده امنیتی است. جاده با پیچ و تاب خاص؛ با دوربرگردان‌های عجیب و چراغ‌های کم نور.
مدت زمانی است که همه چیز در این جاده عوض شده است. جای متخصص و بی سواد؛ جای ناظر و منظور؛ جای مدیر و کارگر؛ جای شاغل و بازنشسته؛ جای صنعت گر و سیاسی؛ جای کارگر و آقازاده؛ جای عوام و خواص.

همه چیز در این جاده برعکس شده است. از مدیران برعکس گرفته تا احکام و پست‌های برعکس. دیگر هیچ چیز سر جای خودش نیست. نه تنها هیچ چیز سر جای ش نیست بلکه همه چیز شانسی است. چه خرید خودرو داخلی باشد؛ چه خرید خودرو خارجی و چه انتخاب مدیر.

در این جاده برای انتخاب شانسی باید در قرعه کشی شرکت کرد. باید خوش شانس باشی تا خودرو بی کیفیت با چند برابر قیمت نصیب ت شود؛ باید خوش شانس باشی که خودرو‌های وارداتی مجهول الهویت روزی ت شود؛ باید خوش شانس باشی تا جایگاه عظیم مدیریتی تقدیم ت شود.

باید خوش شانس باشی تا سیت مدیریتی ت حذف نشود؛ باید خوش شانس باشی تا سهام مشاع ت به یغما نرود؛ باید خوش شانس باشی تا مجمع ت باطل نشود و خلاصه باید خوش شانس باشی تا تهرانی‌ها تو را در بین کرجی‌ها جا دهند.

منبع: خط بازار

اشتراک گذاری :
ارسال نظر