بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
۷۰ درصد افزایش برای شرکت پلیمر آریا ساسول؛

فروش داخلی "آریا" افزایش یافت

فروش داخلی
مقدار فروشی که شرکت پلیمر آریا ساسول در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد، مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و صادراتی بود.
کد خبر : ۲۶۸۱۶۳

فروش داخلی

بورس نیوز:

شرکت پلیمر آریا ساسول در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) مقدار فروش محصولات خود را ۸۷ هزار و ۹۱۸ تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت پلیمر آریا ساسول تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ۹۸۳ هزار و ۳۸۳ تن بود، "آریا" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۲۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

فروش داخلی

میزان فروش و درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد، مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و صادراتی بود. میزان سرمایه به ثبت رسیده پلیمر آریا ساسول در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با یک هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان بود.

میزان درآمدی که پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه از فروش ۸۸ هزار تن محصول خود به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش داشته است، "آریا" در ۱۱ ماه گذشته به میانگین مقدار فروش ۸۹ هزار تن در هر ماه رسید.پ

روند فروش "آریا"

مقدار فروش ماهانه "آریا" در بهمن‌ماه سال گذشته ۱۰۵ هزار تن به ثبت رسید و در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کاهش را تجربه کرد و در مقایسه با دی‌ماه ۱۴۰۱ نیز این شرکت پلیمری افزایش فروش ۷ درصدی را به خود دید.

فروش داخلی

باتوجه‌به گزارش منتشرشده در کدال، تقریباً نصف فروش محصولات این شرکت در بازار خارج از کشور بود همچنین درآمد به‌دست‌آمده از بازار صادراتی برای این شرکت در بهمن‌ماه برابر با یک هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان است.

تفکیک فروش "آریا"

"آریا" در بهمن‌ماه سال جاری از فروش محصولات «اتیلن داخلی، پلی‌اتیلن سبک داخلی، پلی‌اتیلن متوسط و سنگین داخلی، سی تری پلاس داخلی، پلی‌اتیلن سبک صادراتی و پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی درآمدزایی انجام داد»، مجموع مقدار فروش "آریا" در این دوره ماهانه بالغ‌بر ۸۸ هزار تن بود و از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز ۹۸۳ هزار تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند.

فروش داخلی

پلیمر آریا ساسول از ابتدای سال مالی تاکنون نزدیک به ۵۸۰ هزار تن از محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش رساند، محصولاتی که در این بازار مورد استقبال متقاضیان واقع شد مربوط به اتیلن، پلی‌اتیلن سبک صادراتی و پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی بود.

پرفروش‌ترین محصول پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه سال جاری متعلق به اتیلن با ۲۳ هزار تن بود و دیگر محصولی که پس از اتیلن بیشترین مقدار فروش را از آن خود کرد مربوط به پلی‌اتیلن سبک صادراتی با ۲۲ هزار تن بود، محصول اتیلن که عنوان پرفروش‌ترین محصول " آریا" را در اختیار داشت ۲۷ درصد از فروش ماهانه را به نام خود زد و محصول پلی‌اتیلن سبک صادراتی پس از اتیلن با ۲۶ درصد دومین محصول قرار گرفت. میزان درآمد حاصل از محصول اتیلن برابر با ۴۲۸ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دی‌ماه رشد ۱۳۳ درصدی را تجربه کرد و همچنین نرخ فروش این محصول در یازدهمین ماه سال جاری برابر با ۱۸ میلیون تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد.

مقدار تولید و فروش "آریا"

شرکت پلیمر آریا ساسول در بهمن‌ماه سال جاری از فروش دیگر محصولاتی همچون اتیلن داخلی، پلی‌اتیلن سبک داخلی، پلی‌اتیلن متوسط و سنگین داخلی و سی تری پلاس داخلی کسب درآمد کرد، در بازار داخل بیشترین محصول فروخته شده مربوط به اتیلن است.

فروش داخلی

"آریا" در بهمن‌ماه توانست به میانگین تولید ۱۴۸ هزار تن محصول در ۱۱ ماه برسد و همچنین روند روبه‌رشد تولید خود را حفظ کند و از طرفی به روند صعودی فروش خود نیز تداوم بخشید؛ "آریا" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۱۴۰ هزار تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۱۱ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر یک میلیون و ۶۲۵ هزار تن محصول تولید کند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم روند صعودی پلیمر آریا ساسول
افزایش درآمد ۸ درصدی "آریا" در دی‌ماه؛

تداوم روند صعودی پلیمر آریا ساسول

اولین هدف
شرکت پلیمر آریا ساسول در مسیر صادرات؛

اولین هدف "آریا" صادرات پلی اتیلن هاست

ارسال نظر