بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
شرکت ملی صنایع مس ایران رکورد زد؛

"فملی" ایستاده بر قله درآمدزایی

شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به ثبت یکی از بهترین گزارش فعالیت‌های ماهانه خود شد؛ این شرکت توانست در دو سال گذشته رکورد جدیدی در کسب درآمد از خود برجای بگذارد.
کد خبر : ۲۶۸۱۹۵

بورس نیوز:

شرکت ملی صنایع مس ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری که از خود منتشر کرد به درآمد ۱۰ هزار و ۲۳۳ میلیاردتومانی رسید. این درآمد حاصل شده از فروش محصولات تولیدی در بازار داخل و خارج از کشور بوده است.

"فملی" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۷۴ هزار و ۷۶۳ میلیاردتومانی دست پیدا کند.

میزان درآمدی که شرکت ملی صنایع مس در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده ملی صنایع مس در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۴۰ هزار میلیارد تومان است.

روند درآمدزایی شرکت ملی صنایع مس

"فملی" درآمد عملیاتی که در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخل و خارج از کشور به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته شاهد رشد ۴۶ درصدی درآمد خود بود. شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی، درآمد تجمیعی که از فروش محصولات به ثبت رساند ۵ درصد (معادل ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان) افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد، بر اساس درآمد تجمیعی ملی صنایع مس می‌توان گفت که این شرکت به پوشش ۵ درصدی از درآمد دوره مشابه مالی سال گذشته دست پیدا کرده است.

شرکت ملی صنایع مس ایران میزان درآمدی که در بهمن‌ماه سال جاری کسب کرد، ۲۱ درصد بیشتر از درآمدی بوده که در بهمن‌ماه سال گذشته به دست آورده است.

شرکت ملی صنایع مس ایران در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱، موفق به ثبت یکی از بهترین گزارش فعالیت‌های ماهانه خود شد؛ این شرکت توانست در دو سال گذشته رکورد جدیدی در کسب درآمد از خود برجای بگذارد.

بیشترین درآمدی که "فملی" در بهمن‌ماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «کاتد» بود که حدوداً ۴ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۴۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، این میزان درآمد از فروش ۱۵ هزار تن به دست آمد که ۱۳ درصد از سهم مقدار فروش ماهانه را دربرگرفته است. هر تن «کاتد» در بهمن‌ماه برابر با ۳۰۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت. نرخ فروش محصول «کاتد» در بهمن‌ماه نسبت به ماه گذشته افزایش نزدیک به ۳۲ میلیون‌تومانی را تجربه کرد. گفتنی است که توضیحات ارائه شده درباره محصول «کاتد»، مربوط به بازار داخل است؛ این محصول در بازار خارج به درآمد ۳ هزار و ۵۴۳ میلیاردتومانی رسید که بیشترین متقاضی را در بازار صادراتی به خود اختصاص داد.

پس از «کاتد» بیشترین درآمدزایی را برای ملی صنایع مس محصول «کنسانتره مولیبدن» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۵۳۴ میلیارد تومان بود.

بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات ملی صنایع مس محصول «کنسانتره طلا و نقره» با مبلغی بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داد که در این دوره با افزایش نرخ همراه بود.

شرکت ملی صنایع مس در بهمن‌ماه توانست ۴ میلیون و ۴۲۹ هزار تن محصول تولید کند که عمده محصول تولیدی مربوط به محصول «سنگ سولفور» با ۴ میلیون و ۲۲۵ تن بود. این شرکت در بهمن‌ماه با کاهش تولید اندکی روبه شد.

"فملی" ۱۰۸ هزار تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور و ۱۱ هزار تن از محصولات خود را در خارج از کشور به فروش رساند، در ۱۱ ماه گذشته نیز مقدار فروش این شرکت بالغ‌بر ۳ میلیون و ۴۸۶ هزار تن به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سردرگمی بی پایان
آنچه در بازار بی رمق دیروز اتفاق افتاد؛

سردرگمی بی پایان

درآمد مهرماه
افزایش مقدار فروش "فملی" به داد ریزش درآمد ماهانه نرسید؛

درآمد مهرماه "فملی" ۲۰ درصد پایین‌تر از میانگین

یک پایان متعادل و سبز برای بازار سهام
آنچه در بازار امروز اتفاق افتاد؛

یک پایان متعادل و سبز برای بازار سهام

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Thailand
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
این شرکتها تا زمان بر گزاری مجمع یا گل میکارنند یا در اوج قله هستند وقت مجمع توزیع سود کاسه گدای شان به سمت سهامدار که یک سال منتظر چندر غاز سود است دراز است کاسه چه کنم را دارند حتی به اندازه حداقل سود بانکی هم نمی دهند بعد چند گزارش اختلاص ریخت پاش بذل بخشش چند هزار ملیاردی شان درز میکنه عین فولاد دیگر شرکتها یا اختلاص میکنند یا حق حقوق سهامدار نقش خیریه ه را بازی میکنند حق حقوق سهامدار حق الناس را می بخشند ....
بورسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
می دونم دارین زور می زنین مردم دوباره خر بشن....نکنید. دیگه نمیشن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
خداراشکر
آراد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
بخاطر همین پاداش های کارگران معدن مس سونگون رو نمی‌دن؟؟؟حقوق شون رو نصف کردن؟؟؟؟
رفسنجانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
مس سنگون تا ده سال ابنده باید بدهیش به مس سرچشمه رفسنجان پاس کند خداراشکر کنید مس سرچشمه هست جور سونگون بکشه
اشجع
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
ببخشید جناب جور کش؛ بفرمایید ازسال 1384 کنسانتره معدن سونگون کجا می رود ؟ با این حساب سرچشمه بدهکار خواهد بود نه سونگون
اشجع
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
ببخشید جناب جور کش؛ بفرمایید ازسال 1384 کنسانتره معدن سونگون کجا می رود؟ با این حساب سرچشمه بدهکار خواهد بود نه سونگون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
تور خدا اینکار نکن، من مال باخته بورس هستم به سمت بورس نروید