بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
روند رو به رشد سایپا در بخش های مختلف مدیون مدیریت هوشمندانه و غیرتهرانی تیموری است که ای کاش قابل سرایت به ایران خودرو بود.
کد خبر : ۲۶۸۲۰۴

ای کاش ایران خودرو سایپا بود/سعید و مسعود بازوی مبارک تیموری

به گزارش بورس نیوز، تجربه نشان داده انتصاب خوب برای هر شرکتی با برکت است. شرکت سایپا یدک که طی سه سال اخیر روند رو به رشدی را سپری کرده در یک سال اخیر نیز با روی کار آمدن تیم جدید بر موفقیت‌ها افزوده و اتفاقات مبارکی را رقم زده است.

با آغاز مدیرعاملی سعید علیزاده در شرکت سایپا یدک، برخی از مدیران ارشد تعییر کردند که مهم‌ترین آن انتصاب مسعود صادقی به عنوان معاون مالی بود. طی شش ماه اخیر سعید و مسعود با هماهنگی دیگر معاونت‌ها توانستند اول درآمد عملیاتی شرکت را به میانگین ۴۳۰ میلیارد تومان در ماه برسانند که این به معنای رشد بیش از ۹۰ درصدی است. دوم خودرو در نمایندگی‌ها بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است و سوم میزان شکایات نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

این موفقیت‌ها در بخش فعالیت‌های عملیاتی شرکت ناشی از اعتماد مدیرعامل تیموری به علیزاده، انسجام تیمی بین مدیران سایپا یدک، مدیریت کم حاشیه و نظم دهی مالی به امور است که برکات آن شامل همه گروه سایپا شده است.

روند رو به رشد سایپا در بخش‌های مختلف مدیون مدیریت هوشمندانه و غیرتهرانی تیموری است که‌ای کاش قابل سرایت به ایران خودرو بود. چرا که تجربه یک سال اخیر نشان داده هر چقدر جاده مخصوص از تهران نشین‌ها مستقل بوده آرامش بیشتری را داشته است.

منبع: خط بازار

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
برادر عزیز اگر میخوای امار بدی مقداری بده اونم نسبت به سال ۹۷