بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
آخرین عرضه اولیه سال در فرابورس
عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام ملی شیمی کشاورز امروز(شنبه) به عنوان آخرین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱ در فرابورس انجام می‌شود.
کد خبر : ۲۶۸۴۱۷

آخرین عرضه اولیه سال در فرابورس

به گزارش بورس نیوز، ۱۵ درصد سهام شرکت ملی شیمی کشاورز عرضه اولیه در حالی امروز (شنبه) به عنوان آخرین عرضه اولیه سال ۱۴۰۱ راهی روش می‌شود که طی آن ۱۹۵ میلیون سهم قیمت ارزش گذاری ۵۱۹۷ ریالی و حداکثر سهمیه ۶.۵ میلیون سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار می‌شود.

شایان ذکر است، شرکت ملی شیمی کشاورز ۱۸ مرداد سال ۱۳۶۵ بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. بخش اصلی فعالیت این شرکت ساخت تکنیکال آفت کش، فرمولاسیون آفت کش ها، تولید و بسته بندی انواع آفت کش و کود، امحای پسماند‌های ویژه و خطرناک و باطری سازی و تحقیق و توسعه است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عرضه عمده
در بازار پایه فرابورس؛

عرضه عمده "واحیا" در سال آینده

فرابورس مهمان جدیدی پذیرفت
درج نماد معاملاتی "خکرمان"؛

فرابورس مهمان جدیدی پذیرفت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
سلام همه می توانند در عرضه اولیه شرکت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
سلام، سال ١٣٩٩ و سال ١۴٠٠ هم با همین وعده ها مردم را کاندید داخل بورس و پول مردم را خوردید، حالا با توضیحات یک عرضه اولیه داغ دل سوخته مردم را تازه نکنید. (می خوایم بدیم صندق، صندق، صندق سرمایه گذاری، بدید پس چرا خبر رسانی کنید.)
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
سیصد میلیون ما در بورس در این چند سال شده ۳۱ میلیون تومان پول ۳ عدد ماشین دنا صفر در آن زمان که الان بالای ۲ میلیارد تومان ارزش داشت شده پول یک موتور دست دوم معمولی یا بهتر است بگویم شده پول یک دوچرخه این است نتیجه بورس بزرگترین کلاه برداری در طول تاریخ ایران همه را دعوت به بورس کردن و قیمت سهام را کاذب بالا بردن و در قیمت بالا حقوقیها خالی کردن بر سرم مردم آن هم ۸۰ درصد بالای قیمت واقعی سهام .و بعد ما دنبال خلاف گر میگردیم .یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
بورس یعنی باید با مافیا دست داشته باشی