بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
بیش از ۳ میلیون تن کالا در بورس کالا دادوستد شد
در هفته منتهی به ۲۶ اسفندماه ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۶۱ تن انواع کالا و محصول معامله شد.
کد خبر : ۲۶۸۴۳۹

بیش از ۳ میلیون تن کالا در بورس کالا دادوستد شد

به گزارش بورس نیوز، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۹۲ تن انواع کالا و ۹۰ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان در هفته منتهی به ۲۶ اسفند بود.

در این تالار یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۴۱ تن سیمان، ۷۸۶ هزار تن سنگ آهن، ۳۴۳ هزار و ۶۰۱ تن فولاد، ۱۱۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۷۱ هزار و ۳۰۰ تن روی، ۱۲ هزار و ۲۳۲ تن مس، ۱۱ هزار و ۱۵۰ تن آلومینیوم، ۲۷۰۱ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۵۷ هزار و ۴۹۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۰۷ هزار و ۱۶۱ تن قیر، ۸۹ هزار و ۸۸۲ تن مواد پلیمری، ۷۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۴۱ هزار و ۴۹۱ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۷۴۶ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۷۷۶ تن فرآورده‌های نفتی، ۲۹۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها و ۷۰ تن عاطق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۵ هزار و ۹۷۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۴۶ میلیارد تومان بود.

در هفته منتهی به ۲۶ اسفندماه ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۶۱ تن انواع کالا و محصول به همراه ۹۰ دستگاه خودرو در مجموع به ارزش بیش از ۳۰ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه پذیره نویسی صندوق طلا
سومین روز پذیره نویسی صندوق طلا ادامه می یابد؛

ادامه پذیره نویسی صندوق طلا "ناب"

عرضه های جدید در راه بورس کالا
پذیرش های جدید در بورس کالا انجام شد؛

عرضه های جدید در راه بورس کالا

ارسال نظر