بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
این بانک موفق به ثبت بهترین گزارش خود در ۲ سال اخیر شد و به رکورد جدیدی در درآمد از تسهیلات اعطایی رسید.
کد خبر : ۲۶۸۵۷۰

بورس نیوز:

بانک تجارت ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با ۸ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۵۴ هزار و ۵۵۰ میلیاردتومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

میزان سرمایه‌ای که "وتجارت" تا پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۲۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۲ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های "وتجارت" از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که بانک تجارت در اسفندماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته ۶۴ درصد افزایش را به همراه داشت، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تفکیک درآمدزایی " وتجارت "

بانک تجارت تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱ بیشترین درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت، در اسفندماه ۱۴۰۱ با درآمد ۸ هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان بود.

این بانک موفق به ثبت بهترین گزارش خود در ۲ سال اخیر شد و به رکورد جدیدی در درآمد از تسهیلات اعطایی رسید. عمده‌ترین درآمد "وتجارت" در اسفندماه متعلق به «مرابحه» و «فروش اقساطی» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش‌های نام‌برده برابر با ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان و یک هزار و ۸۲۵ میلیارد تومان بود.

درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشته ۲۶ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در اسفندماه را به خود اختصاص داد و «فروش اقساطی» نیز ۲۲ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت. تسهیلات اعطایی به ثبت رسیده "وتجارت" در دوازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۳۴ هزار و ۸۲ میلیارد تومان بود که نسبت به تسهیلات وصولی در این دوره کمی بیشتر بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر