بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
فردا؛ قیمت خرید تضمینی گندم تعیین می شود
رییس بنیاد ملی گندمکاران گفت: فردا جلسه شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم برگزار و در مورد قیمت این محصول کشاورزی تصمیم‌گیری شود .
کد خبر : ۲۶۸۶۹۵
نویسنده :
مینا علیزاده

فردا؛ قیمت خرید تضمینی گندم تعیین می شود

به گزارش بورس نیوز، عطاالله هاشمی، رییس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه روز گذشته در کمیسیون کشاورزی مجلس جلسه‌ای برگزار و توافقاتی نیز حاصل شد، اظهار کرد: بنیاد ملی گندمکاران برای خرید تضمینی گندم قیمت هر کیلو ۱۷ هزار تومان را پیشنهاد داد که کمیسیون کشاورزی مجلس نیز با آن موافقت کرد، اما این قیمت باید به رییس جمهور اعلام شود و تاییدیه نهایی بگیرد.

وی ادامه داد: قرار است فردا جلسه شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم برگزار و در مورد قیمت این محصول کشاورزی تصمیم‌گیری شود و پس از آن قیمت نهایی اعلام خواهد شد.

رییس بنیاد ملی گندمکاران گفت: امیدوارم فردا در این جلسه قیمتی تعیین شود که هم منافع ملی را در برگیرد و هم حقوق گندمکاران نادیده گرفته نشود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
بداد کشاورز برسید قیمت 17هزار تومان هم برای گندم کم است با توجه به گرانی سم -کود -بذر- کار تراکتور و برداشت وخیلی چیزهای دیگر