بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کمک هزینه مسکن ۹۰۰ هزار تومانی تصویب شد
سخنگوی دولت اظهار کرد: کمک‌هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت وزیران بررسی و مبلغ ۹۰۰ هزار تومان که از سوی شورای عالی کار پیشنهاد شده بود، تصویب شد.
کد خبر : ۲۶۸۷۲۴

کمک هزینه مسکن 900 هزار تومانی تصویب شد

به گزارش بورس نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اظهار کرد: کمک‌هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت وزیران بررسی و مبلغ ۹۰۰ هزار تومان که از سوی شورای عالی کار پیشنهاد شده بود، تصویب شد.

بهادری جهرمی در ادامه "دریافت ارز" را یکی از منابع اطلاعاتی دانست که وزارت رفاه می‌تواند از آن برای تعیین دهک خانوار استفاده کند، زیرا کسانی که ارز می‌گیرند، عموما جز افرادی هستند که در دهک بالا قرار دارند.

وی افزود: کسی از کارت ملی دیگران چه برای تراکنش بانکی در داخل مغازه و چه برای دریافت ارز سوءاستفاده نکند و توضیح داد که این‌ها جزو مواردی هستند که برای دهک‌بندی افراد و خانوار‌ها و پرداخت یا قطع یارانه ملاک قرار می‌گیرند.

بهادری جهرمی همچنین گفت: بعضی علاقه دارند دنبال حاشیه بروند، ولی دولت باید به اصل بپردازد؛ آنقدر مردم و مملکت کار دارند که وقت رسیدن به حاشیه را نداریم.

وی بیان کرد: ماه رمضان ایام برکت و غفران الهی است برخی‌ها در رابطه با کار‌های گذشته خودشان، دستاوردها، گزارش‌ها و نتیجه آماری عملکردشان در طول یک دهه گذشته تدبر و یک مقدار استغفار کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر