بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

رتبه‌بندی ناشرین به زودی صورت می‌گیرد

رتبه‌بندی ناشرین به زودی صورت می‌گیرد
به دنبال گسترش بحث گفتمان سازی در حوزه حاکمیت شرکتی برای بورس تهران هستیم، تا در قالب یک همایش آن را آغاز کنیم. همچنین با حمایت سازمان بورس رتبه‌بندی ناشرین را مطابق با دستورالعمل حاکمیت شرکتی در بورس تهران راه‌اندازی می‌کنیم.
کد خبر : ۲۶۸۷۳۲

رتبه‌بندی ناشرین به زودی صورت می‌گیرد

بورس نیوز:

محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس تهران تشریح کرد: در سال جاری اولین عرضه به نام پرداخت الکترونیک پاسارگاد ثبت که با استقبال خوبی هم مواجه شد. امید است که هلدینگ فردوس پارس و مجموعه شیر پاستوریزه که در صنعت مواد غذایی فعال هستند، عرضه شوند همچنین پس‌ازآن شرکت‌های صنعتی هم آماده عرضه هستند. البته که برای اولین بار بعد از پذیرشی که در حوزه شرکت‌های اقتصاد دیجیتال صورت می‌گیرد، امید است که عرضه این دست شرکت‌ها گسترش یابد.

شرکت‌های دانش‌بنیان آماده برای پذیرش

وی تصریح کرد: درزمینهٔ شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی هم دو درخواست از بزرگ‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان ( بعد از فرآیند پذیرش اسامی آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود ) دریافت شده است. در کل ۳-۴ شرکت در دستور کار قرار دارد که امید است امسال پذیرش آن‌ها صورت گیرد و بعد از طی مراحل قانونی درج، عرضه خود را در بازار بورس تهران انجام دهند.

رتبه‌بندی ناشرین به زودی صورت می‌گیرد

گودرزی در پایان به بورس نیوز گفت: البته که شرکت بورس جدای مباحث پذیرش در سال جدید، بر چند موضوع دیگر هم تمرکز دارد. ابتدا موضوع حاکمیت شرکتی است؛ در همین راستا به دنبال گسترش بحث گفتمان سازی در حوزه حاکمیت شرکتی برای بورس تهران هستیم، تا در قالب یک همایش آن را آغاز کنیم. همچنین با حمایت سازمان بورس رتبه‌بندی ناشرین را مطابق با دستورالعمل حاکمیت شرکتی در بورس تهران راه‌اندازی می‌کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نخستین عرضه اولیه سال جاری؛

امروز؛ "پی پاد" عرضه اولیه می شود

ارسال نظر