بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

شرکت‌های تکنولوژی محور را دنبال کنید

شرکت‌های تکنولوژی محور را دنبال کنید
موضوعی که می‌توان امروز بر آن تأکید داشت آینده جدی در بازار سرمایه برای شرکت‌های تکنولوژی محور است. درنتیجه توجه سرمایه‌گذاران را به رصد کردن وضعیت شرکت‌های فن‌آور در بورس جلب می‌کنم. امید است در آینده نه‌چندان دور این دست شرکت‌ها هم سهم بیشتری از بازار داشته باشند.
کد خبر : ۲۶۸۷۵۲

شرکت‌های تکنولوژی محور را دنبال کنید

بورس نیوز: 

شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و رئیس هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بیان کرد: هلدینگ فتاب که به‌عنوان اولین شرکت زیر مجموعه بانک پاسارگاد تشکیل‌شده است؛ ۱۷ سال است که فعالیت دارد طی این سالیان در تلاش بودیم که زیرساختی را فراهم کنیم (صنعت مالی و دیگر صنایع مرتبط که در آن فعالیت داریم) که برای سهام‌داران و مصرف‌کنندگان خدمات و محصولات، ارزش‌افزوده به همراه داشته باشد. همچنین امیدواریم دراین‌بین یک رابطه پایدار و با انتفاع طرفینی میان ارائه‌کننده و مصرف‌کننده محصول شکل بگیرد. پس از بلوغ خدمات و محصولات نوبت به بازگشت بخشی از ارزش‌افزوده به جمع سهامداران عمومی (کسانی که در تمامی سالیان گذشته به هر طریقی حامیان کسب‌وکار کشور بودند.) بازار سرمایه بود.

شرکت داتین تا قبل از پایان سال بورسی می‌شود

وی با اشاره به عرضه "پی‌پاد" ادامه داد: اولین تعهدی که بعد از عرضه "پی‌پاد" به سرمایه‌گذاران داده می‌شود را می‌توان این‌طور بیان کرد که با حمایت جدی کسب‌وکاری از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد فرصتی برای کسب سود خوب و شیرینی در طی سال‌های مختلف برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهد شد. همچنین این امکان برای مجموعه فراهم می‌شود که سهامداران وفادار و ماندگار در کنار خود داشته باشد. امید است که طی برنامه‌های آتی شرکت‌های تابعه هلدینگ آماده ورود به بازار سرمایه شوند، باید گفت که تا قبل از پایان سال شرکت داتین (ارائه‌دهنده محصولات و خدمات بانکی و بیمه‌ای است و در فضای تکنولوژی صنعت مالی بسیار شرکت خوش‌نام و معتبری است) را وارد بازار خواهیم کرد تا دومین نماینده هلدینگ در بورس باشد و پس‌ازآن دیگر شرکت‌ها هم در بورس عرضه می‌شوند.

شرکت‌های تکنولوژی محور را دنبال کنید

جوانمردی در پایان به بورس نیوز گفت: با نگاه به بازار‌های معتبر بورس دنیا پیغام‌های بسیاری دریافت می‌شود، اما موضوعی که می‌توان امروز بر آن تأکید داشت آینده جدی در بازار سرمایه برای شرکت‌های تکنولوژی محور است. درنتیجه توجه سرمایه‌گذاران را به رصد کردن وضعیت شرکت‌های فن‌آور در بورس جلب می‌کنم. امید است در آینده نه‌چندان دور این دست شرکت‌ها هم سهم بیشتری از بازار داشته باشند و با مساعدت بورس تهران شاهد باشیم، این ارزش‌آفرینی‌ها و سودآوری‌ها از طریق بورس با فعالیت جدی شرکت‌های فن‌آور به سهامدارانشان منتقل شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد
مسیح مشهدی تفرشی ، مدیرعامل "پی‌پاد" در گفت‌وگو با بورس نیوز؛

زنگ معاملات رشد یابنده‌ترین شرکت عرصه پرداخت الکترونیک زده شد

شرکت داتین در راه ورود به بورس
مدیر عامل هلدینگ فناپ خبر داد؛

شرکت داتین در راه ورود به بورس

ارسال نظر