بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
در شرکت بیمه تعاون اتفاق افتاد؛

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی "وتعاون"

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی
میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای در 12 ماه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته افزایش 76 درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۸۸۰۹

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی

بورس نیوز:

شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۲۹۳ میلیارد تومان بود و همچنین "وتعاون" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان اسفندماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی یک هزار و ۸۴۷ میلیاردتومانی دست‌یافت.

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی

میزان خسارتی که شرکت بیمه تعاون در اسفندماه پرداخت کرد برابر با مبلغ ۱۵۲ میلیارد تومان بود که با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه شد و از ابتدای سال تا پایان دوازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ نیز میزان پرداختی خود را ۷۵۱ میلیارد تومان اعلام کرد، لازم به ذکر است که "وتعاون" در اسفندماه به تراز مثبت ۹۳ درصدی دست‌یافت.

روند درآمدزایی "وتعاون"

بر اساس فعالیت ماهانه "وتعاون" در یازدهمین ماه از سال مالی میزان درآمد ۲۶۸ میلیاردتومانی را از خود بر جای گذاشت اما؛ در این دوره ماهانه وتعاون با رشد ۹ درصدی به مبلغ ۲۹۳ میلیاردتومانی رسید و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۱۱۵ درصد روبه‌رو بود، میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای در ۱۲ ماه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته افزایش ۷۶ درصدی را تجربه کرد.

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "وتعاون" از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین میزان درآمدزایی را در پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشته بود که با عملکرد عالی خود توانست رکورد حق بیمه صادره خود را شکسته و به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته برسد، همچنین گفتنی است که درآمدزایی این شرکت بیمه‌ای در ۳ ماه سوم سال مالی و ۳ ماه چهارم سال ۱۴۰۱ روند روبه‌رشد را به همراه داشت، ازاین‌رو فصل اخیر برای "وتعاون" بسیار عالی سپری شد.

تفکیک حق بیمه صادره "وتعاون" در رشته‌های بیمه‌ای در اسفندماه

بیشترین میزان درآمد "وتعاون" در اسفندماه سال ۱۴۰۱ متعلق به «ثالث - اجباری» با مبلغی بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان بود که در این دوره ۳۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

پس از رشته بیمه «ثالث - اجباری» که عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را به خود اختصاص داد، رشته بیمه «زندگی - غیر اندوخته دار» با مبلغی نزدیک به ۷۱ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه نیز بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده " وتعاون " مربوط به «ثالث - اجباری» با ۵۹۰ میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که "وتعاون" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه از خود بر جای گذاشت با رشد ۷۶ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره ۱۲ماهه به تراز مثبت یک هزار و ۹۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

شرکت بیمه تعاون در دوازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ با عملکرد عالی خود رکورد حق بیمه صادره خود را شکست و به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکوردی دیگر برای
بیمه تعاون ماه به ماه بهتر می‌شود؛

رکوردی دیگر برای "وتعاون"

رکوردی دیگر برای
بیمه تعاون ماه به ماه بهتر می‌شود؛

رکوردی دیگر برای "وتعاون"

شرکت بیمه تعاون رکورد زد؛

" وتعاون " ایستاده در قله درآمدزایی

رشد ۱۱۳ درصدی درآمد ماهانه

"وتعاون" مجدد رکورد زد

ارسال نظر