بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۸
مدیر فروش و بازاریابی شرکت پارس خودرو اعلام کرد :

رکورد فروش سالیانه پارس خودرو شکست

شرکت پارس خودرو در روز سی ام آبان ماه سال جاری ، با محقق کردن 100 درصدی فروش ریالی سال گذشته ، رکورد جدید و بی سابقه ای را به ثبت رساند و با وجود برنامه های تولیدی در حال افزایش در این شرکت ، پیش بینی می شود شرکت پارس خودرو در پایان سال رکورد بی سابقه ای را به ثبت رساند .
کد خبر : ۲۶۸۸۶

به گزارش بورس نیوز رکورد فروش سالیانه شرکت پارس خودرو در پایان آبان ماه شکست. حسین روانبد قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی شرکت پارس خودرو گفت : شرکت پارس خودرو در پایان آبان 88 ، رکورد فروش سال 1387 خود را شکست .

وی با بیان این مطلب افزود : شرکت پارس خودرو در روز سی ام آبان ماه سال جاری ، با محقق کردن 100 درصدی فروش ریالی سال گذشته ، رکورد جدید و بی سابقه ای را به ثبت رساند و با وجود برنامه های تولیدی در حال افزایش در این شرکت ، پیش بینی می شود شرکت پارس خودرو در پایان سال رکورد بی سابقه ای را به ثبت رساند .

حسین روانبد افزود : این شرکت توانسته است در پایان آبان ماه سال جاری رکورد فروش خودروهای ماکسیما دنده ای ، ماکسیما اتوماتیک ، مگان 1600cc ، مگان 2000cc و تندر90 E0 را بشکند و در رابطه با سایر محصولات این شرکت نیز با توجه به روند رو به رشد فعلی ، گذر از فروش تعدادی و ریالی سال 1387 بدیهی است .

نرخ انصراف از خرید محصولات شرکت پارس خودرو کاهش یافت

روانبد همچنین اعلام کرد در پی افزایش کیفی چشمگیر در محصولات شرکت پارس خودرو و همچنین تنوع محصولات ، استفاده از شبکه مجرب نمایندگی های فروش ، استفاده از ابزارهای نوین رقابتی و افزایش محسوس رضایتمندی از شبکه خدمات پس از فروش این شرکت نسبت به سالهای قبل ، نرخ انصراف از خرید محصولات پارس خودرو توسط مشتریان به شدت کاهش یافته و به یک چهارم تقلیل پیدا کرده است.

مدیر فروش شرکت پارس خودرو اعلام کرد : نوسان نرخ افزایش فروش ریالی و عددی پارس خودرو از 40% در ماههای رکود بازار تا 110% در ماههای عادی رسیده است که این نشان از کیفیت محصولات این شرکت ، اعتماد مشتریان به محصولات شرکت پارس خودرو و اعمال روشهای نوین فروش و بازاریابی در این شرکت است .

حسین روانبد مدیر فروش شرکت پارس خودرو در پایان اظهاراتش تعداد تقریبی برنامه ریزی جهت فروش خودرو مگان در سال آینده را 15هزار دستگاه پیش بینی کرد و افزود شرکت پارس خودرو ضمن گذر از کلیه رکوردهای سال گذشته و محقق کردن برنامه های فروش خود در سال جاری ، با ورود خودروهایی نظیر تینا ، قشقایی و خانواده مگان به سبد محصولات جدید این شرکت ، در سال 1389 رشد فروش کم نظیری را در صنعت خودروسازی کشور به ثبت خواهد رساند .

اشتراک گذاری :
ارسال نظر