بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند، در روز جاری برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۹۰۳۰

سهامداران

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۷۶ درصد سهامداران برگزار شد.

سعید فایقی، مدیر عامل شرکت در گزارش عملکرد سالانه شرکت گفت: در سال مالی گذشته با توجه دارایی‌های ارزشمندی که شرکت داشت نتوانستیم به نحوه مطلوب از این دارایی‌ها بهره لازم را ببریم، گروه آتیه حدود ۶ هزار میلیارد تومان دارایی دارد که این دارایی اماده فروش و واگذاری است.

وی افزود: در سال مالی گذشته موفق شدیم که ۵۰۰ میلیارد تومان از دارایی‌های شرکت را بفروش برسانیم و بخشی از سود تقسیمی از این بخش تامین شده است.

فایقی در خصوص اعم فعالیت‌های شرکت به مدیریت سبد سهام، ساماندهی و واگذاری شرکت‌های تابع، فعالیت‌های مالی و اداری و اقدامات حقوقی اشاره کرد.

وی در ارتباط با دستاورد‌های شرکت بیان کرد: در سال مالی به ۱۲.۸۴۶میلیارد ریال سود در شرکت اصلی و ۱۴.۶۵۳میلیارد ریال سود تقسیمی دست یافتیم.

فایقی ادامه داد: وصول مطالبات سنواتی به مبلغ ۱۱.۲۲۳میلیارد ریال، فروش شرکت فرآورده‌های ساختمانی ایران و شناسایی سود تلفیقی بیش از ۵۵۰۰ میلیارد ریال، پرداخت مطالبات سود سهام سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام یک ماه پس از برگزاری مجمع و آماده سازی دارایی‌های غیر مولد جهت واگذاری برای ایجاد ارزش افزوده نیز از جمله اقداماتی بود که انجام شد.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند همچنین به بازدهی افزایش ۴۹ درصدی سود حاصل خرید و فروش معاملات پرتفوی غیر مدیریتی اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان مجمع به ازای هر سهم ۲۱۲ تومان سود بین سهامداران توزیع شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
به دنبال برگزاری مجمع گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند؛

سهامداران "وآتی" به مجمع دعوت شدند

پرداخت سود  ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام
در هفته نخست تیرماه صورت گرفت؛

پرداخت سود ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام

ارسال نظر