بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
توقف بیت کوین در زیر ۳۰ هزار دلار
بازگشت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ در سطح ۳۰ هزار دلاری به دلیل آخرین سرکوب ارز‌های دیجیتال ایالات‌متحده و ارزیابی دقیق‌تر از چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو متوقف شده است.
کد خبر : ۲۶۹۱۰۱

توقف بیت کوین در زیر ۳۰ هزار دلار

به گزارش بورس نیوز، بازگشت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ در سطح ۳۰ هزار دلاری به دلیل آخرین سرکوب ارز‌های دیجیتال ایالات‌متحده و ارزیابی دقیق‌تر از چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو متوقف شده است.

بزرگ‌ترین توکن تا ساعت ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه در سنگاپور تا ۱.۱ درصد سقوط کرد و به قیمت ۲۹ هزار و۴۷۰ دلار معامله شد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار روز دوشنبه به محدودیت‌های دارایی‌های دیجیتال خود افزود و اعلام کرد که پلتفرم رمزنگاری بیترکس (Bittrex) سال‌ها قوانین آژانس را زیر پا گذاشته است.

انتظارات رو به رشد نظارتی برای کاهش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو، شور و شوق سرمایه‌گذاران را کاهش می‌دهد. داده‌های اقتصادی اخیر به پیش‌بینی‌های محکم برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مه کمک کرده و در عین حال پیش‌بینی‌ها برای کاهش سیاست‌های بعدی را کاهش داده است.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازار در IG استرالیا می‌گوید: اگر بازار به کاهش برخی از ۶۰ مورد پایه کاهش نرخ‌ها که تا پایان سال قیمت‌گذاری شده‌اند، ادامه دهد، بیت‌کوین ممکن است به ۲۷هزار دلار بازگردد.

ارز دیجیتال امسال ۷۸ درصد جهش کرد و از رشد هشت درصدی سهام جهانی پیشی گرفت، زیرا بازار‌های کریپتو تا حدی پس از سقوط سال ۲۰۲۲ بهبود یافتند، اما سایه طولانی ورشکستگی‌ها و رسوایی‌های دارایی‌های دیجیتال، به ویژه سقوط صرافی اف تی ایکس، همچنان بر این بخش تاثیرگذار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۳۱ درصد کمتر شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر