بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
افزایش ۲ درصدی بهای هر اونس طلا
بهای هر اونس طلا با ۲.۲ درصد افزایش به ۱۹۹۱ دلار و ۱۰ سنت رسید.
کد خبر : ۲۶۹۲۲۴

افزایش ۲ درصدی بهای هر اونس طلا

به گزارش بورس نیوز،‌ بهای هر اونس طلا با ۲.۲ درصد افزایش به ۱۹۹۱ دلار و ۱۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۹۹۲ دلار و ۱۰ سنت رسید.

شاخص دلار جهانی کاهش یافت و طلا با قیمت دلار را برای خریدارانی که سایر ارز‌ها را دارند جذاب‌تر کرد.

آجی کدیا، مدیر شرکت Kedia Commodities گفت: طلا با کاهش ارزش دلار تقویت می‌شود و داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده و نشست فدرال‌رزرو نیز در آن موثر خواهد بود. او افزود که طلا در کوتاه مدت بین ۱۹۷۰ تا ۲۰۲۰ دلار معامله می‌شود.

بازار‌ها با احتمال ۸۷.۲ درصدی برای افزایش ۲۵ واحدی فدرال رزرو در نشست دوم تا سوم ماه مه قیمت‌گذاری می‌کنند. افزایش نرخ‌ها بر طلای بدون بازده تأثیر می‌گذارد، حتی زمانی که آن را پوشش تورمی در نظر بگیریم.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه‌گذاران منتظر گزارش اعتماد مصرف‌کننده ایالات‌متحده هستند که همراه با شاخص تورم فدرال رزرو، شاخص اصلی مخارج مصرف شخصی و نرخ رشد سه ماهه تولید ناخالص داخلی ایالات‌متحده ارائه شود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۵.۱۴ دلار در هر اونس رسید و پالادیوم با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۵۳۲ دلار و ۲۴ سنت رسید. همچنین، پلاتین پس از افت بیش از ۳ درصدی با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۰۸۴ دلار و ۷۸ سنت رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر