بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
معرفی پلتفرم معاملاتی هوشمند با نام iBtrader
کارگزاری تمدن با معرفی پلتفرم معاملاتی هوشمند خود با نام iBtrader، دستیار تحلیلی به روز و قابل ارتقایی در اختیار مشتریان خود قرارداده و علاوه بر آن با تقویت تیم پشتیبانی خود تلاش دارد تا فضایی امن و قابل اطمینان را برای مشتریان خود در زمان‌های معاملاتی و پس از آن فراهم آورد.
کد خبر : ۲۶۹۲۵۹
نویسنده :
مینا علیزاده

معرفی پلتفرم معاملاتی هوشمند با نام iBtrader

به گزارش بورس نیوز، ماهیت پویا و در حال توسعه‌ی بازار‌ها و خدمات مالی، بانک توسعه صادرات را برآن داشت که در جهت ایجاد انسجام بیشتر برای ارائه‌ خدمات بازار سرمایه با همکاری تامین سرمایه تمدن و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در این گروه مالی ساختاری پویا و قابل ارتقا به منظور ارائه‌ خدمات مالی مورد نیاز در بازار سرمایه ارائه دهد. به این منظور و با استفاده از تجارب ارزشمند موجود در جریان تاسیس و مدیریت بیش از ۲۰ ساله‌ کارگزاری بانک توسعه صادرات، این ساختار جدید را بر پایه‌ اصالت و قدمت پیشینه‌ی موجود بنا نهاد و کارگزاری تمدن به عرصه‌ی بازار‌های مالی معرفی شد.

کارگزاری تمدن با معرفی پلتفرم معاملاتی هوشمند خود با نام iBtrader، دستیار تحلیلی به روز و قابل ارتقایی در اختیار مشتریان خود قرارداده و علاوه بر آن با تقویت تیم پشتیبانی خود تلاش دارد تا فضایی امن و قابل اطمینان را برای مشتریان خود در زمان‌های معاملاتی و پس از آن فراهم آورد. اطمینان خاطر مشتریان و تلاش برای به روز بودن خدمات ارائه شده در بازار‌های مالی مهم‌ترین هدفی است که سیاست‌های کلان کارگزاری تمدن را تعیین می‌کند

کارگزاری تمدن همواره در تلاش است که تنوع خدمات و پشتیبانی خود را به گونه‌ای توسعه دهد که پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان حقیقی، حقوقی و همچنین خرد و کلان باشد. به این منظور واحد تحقیق و توسعه‌ی کارگزاری تمدن همواره در تلاش است که نیاز‌های سطوح مختلف مشتریان را شناسایی و در راستای تامین این نیاز‌ها گام‌های موثر را تعریف و عملی کند.

در راستای قدردانی از همراهی مشتریان، کارگزاری تمدن به تازگی از باشگاه مشتریان خود رو نمایی کرده است. سازو کار باشگاه مشتریان مبتنی بر کسب امتیاز متناسب با فعالیت معاملاتی بوده و مشتریان می‌توانند با استفاده از این امتیازات به بسته‌های مختلف اعم از جوایز، تخفیف ها، اعتبار معاملاتی و سایر بسته‌های تشویقی دسترسی داشته باشند.

درنهایت کارگزاری تمدن با پتانسیل ارزشمندی که از نظر وجود متخصصان بازار سرمایه، تیم تحلیلی، مشاوران تامین سرمایه تمدن، مجموعه‌ی صندوق‌های سرمایه‌گذاری iBshop و آکادمی آموزشی iBacademy غنی شده است، مرجع کامل و رو به رشدی برای رفع نیاز‌های متنوع سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه شده است.

مدیران و کارمندان مجموعه کارگزاری تمدن در تلاشند که ابعاد مختلف ارائه‌ی خدمات خود را به طور مدون و متناوب بررسی و بهبود بخشند و در عرصه‌ی پهناور و عمیق بازار سرمایه در میان کارگزاران برتر به فعالیت خود ادامه دهد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد هادی مردانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
با سلام سامانه معاملاتی ibtraderنسبت به بقیه کارگزاری ها خیلی ضعیفه