بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
در معاملات هفته گذشته بورس کالا؛

بیش از ۲ میلیون تن کالا دادوستد شد

بیش از ۲ میلیون تن کالا دادوستد شد
در هفته نخست اردیبهشت بیش از ۲ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۴۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۲.۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد.
کد خبر : ۲۶۹۳۴۹

بیش از 2میلیون تن کالا دادوستد شد

به گزارش بورس نیوز، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله یک میلیون و ۷۴۶ هزار و ۲۱۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۳ هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۴۱۴ تن سیمان، ۳۶۰ هزار و ۴۳۵ تن فولاد، ۱۴۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۹۹۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۱۲۰ تن مس، هزار و ۲۰۰ تن روی، ۳۰۰ تن چدن و ۱۹۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۸ اردیبهشت فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۴ هزار و ۹۰۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۸ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۷ هزار و ۹۸۹ تن مواد پلیمری، ۶۸ هزار و ۱۸۴ تن قیر، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۳۷ هزار و ۱۵۶ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۵۲۸ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۳۶۶ تن فرآورده‌های نفتی، هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۳۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۱ هزار و ۱۲۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر