بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز کار و کارگز
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز کار و کارگر پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر : ۲۶۹۴۲۹

پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز کار و کارگز

به گزارش بورس نیوز، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز کار و کارگر پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در آموزه‌های دینی ما از کار به‌عنوان عمل صالح یادشده و از مقام کارگر ستایش و همواره بر حفظ کرامت انسانی کارگران و قدردانی از زحمات این قشر مولد تأکید شده است؛ آنجا که نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زند و مولای متقیان به گونه‌ای کار می‌کند تا سایر محبانش نیز بر کار کردنِ خود افتخار کنند. نگاه حضرت علی (ع) به کار به‌گونه‌ای است که می‌توان کار را به‌عنوان عبادت در اندیشه‌های ایشان دانست.

امروزه بیش از هر زمان دیگر انسان به اهمیت و نقش کارگر در تولید، توسعه و رونق اقتصادی پی برده است چراکه کارگران علاوه بر تأمین معاش خود بلکه برای دیگران نیز زندگی می‌سازند. اگر شاهد هرگونه پیشرفت در این کره خاکی هستیم بدون شک این مهم میسر نشده است مگر با تلاش و ازخودگذشتگی کارگرانِ توانمند، بی‌ادعا و بزرگوار.

به‌طور مشخص در کشور عزیزمان ایران کارگران به‌ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی در رشد و توسعه اقتصادی کشورمان داشته‌اند.

در شرکت فولاد هرمزگان از ابتدای بهره‌برداری تاکنون همواره شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارگران معزز و گرامی بودیم که ثمره آن رشد تولید و رسیدن به اهداف ترسیم شده بوده است.

اگر در سخت‌ترین شرایط کشور در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۶.۷ درصدی تولید در شرکت فولاد هرمزگان بودیم و اگر می‌بینیم که روند توسعه‌ها و ارتقای کیفی محصول در این شرکت باقوت در حال انجام است، بدون شک این دستاورد‌ها را باید در همت والای کارگرانی جستجو کرد که با درک صحیح از اهداف شرکت، دل در گروه اعتلای کشور دارند و خدمت به آب‌وخاک را اولویت اصلی خود می‌دانند.

خوشبختانه امروز بیش از هر زمان دیگر شاهد این هستیم که در باور و رویکرد مدیران شرکت فولاد هرمزگان از کارگران نه‌فقط به‌عنوان پیشران تولید و توسعه سازمان بلکه به‌عنوان سرمایه اصلی شرکت یاد می‌شود. بدون شک دستاورد‌های غرور آفرین طی دوسال اخیر به ویژه در سال ۱۴۰۱ و فروردین ماه سال جاری تنها در سایه الطاف خداوند و با همدلی و تلاش کارگران شرکت در همه بخش‌ها به ثمر رسیده است.

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به زحمات همه کارگران جهان. این روز را به همکاران محترم و پرتلاش فولاد هرمزگان و شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین کلیه ذی‌نفعان شرکت فولاد هرمزگان و خانواده‌های محترم ایشان صمیمانه تبریک می‌گویم و ضمن قدردانی از تمامی زحمات، سلامتی و سربلندی ایشان را از درگاه حق‌تعالی مسئلت می‌نمایم.

عطاالله معروفخانی- مدیرعامل

اشتراک گذاری :
ارسال نظر