بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
طرح ویژه خودرو‌های تجاری گروه بهمن در بهار ۱۴۰۱
علیرضا توکلی ، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، گفت: محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح بهار ۱۴۰۲سرویس دوره‌ای می‌شوند.
کد خبر : ۲۶۹۴۷۸

طرح ویژه خودرو‌های تجاری گروه بهمن در بهار ۱۴۰۱

به گزارش بورس نیوز، علیرضا توکلی، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، علیرضا توکلی اظهار کرد: محصولات بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح بهار ۱۴۰۲سرویس دوره‌ای می‌شوند. این طرح از دهم لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود و خودرو‌های گارانتی و غیرگارانتی نیز مشمول این طرح هستند.

در این طرح ۵۰درصد تخفیف برای اجرت سرویس ادواری و ۱۵درصد تخفیف در قطعات مصرفی ویژه خودرو‌های دارای گارانتی پیش‌بینی شده است. خودرو‌های فاقد گارانتی نیز بازدید رایگان و سرویس می‌شوند.

خودرو‌های تجاری از طرق متفاوتی موجب تولید و انتشار ذرات معلق در هوای کشور می‌شوند که بخشی از ذرات از اگزوز خودرو‌های تجاری خارج می‌شود و بخش دیگر ناشی از سایش لنت ترمز، تایر و سطح جاده است؛ به همین منظور سرویس دوره‌ای به موقع می‌تواند به کاهش تاثیرگذاری این امر کمک کند.

مشتریان گرامی برای استفاده از این خدمات می‌توانند با مراجعه به نمایندگان منتخب بهمن دیزل و سیبا موتور یا طریق نوبت دهی اینترنتی از این خدمات استفاده کنند.

در پایان سرویس دوره‌ای، چک لیست فنی خودرو با مهر و امضاء عاملیت صادر خواهد شد. مشارکت مشتریان محصولات دیزلی در این طرح‌‎ها عملکرد خودرو‌های دیزلی را بهبود می‌‎بخشد و به کاهش هزینه‌های نگهداری خودرو منجر می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر