بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش منتشر کرد؛

تداوم روند رو به رشد "تاپکیش"

تداوم روند رو به رشد
متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده " تاپکیش " در ۸ ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۶۹۵۲۰

تداوم روند رو به رشد

بورس‌نیوز:

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود را از بخش‌های «دستگاه و خدمات خودپرداز، دستگاه و خدمات کارت‌خوان، کاغذ، خدمات چاپ و برش کاغذ و فروش تجهیزات و قطعات» شناسایی کرد، "تاپکیش" میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در این دوره به دست آورد بالغ‌بر ۹۱ میلیارد تومان بود.

تداوم روند رو به رشد

"تاپکیش" میزان درآمدی که در ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با مبلغ ۲۹۵ میلیارد تومان بود، در این دوره ۴ماهه میزان سرمایه به ثبت رسیده از سوی "تاپکیش" ۱۸۰ میلیارد تومان بود.

روند درآمدزایی " تاپکیش "

"تاپکیش" در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به اطلاع سهام‌داران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۹۶ درصدی را مشاهده کرد و در مقایسه با ماه گذشته نیز کاهش ۷ درصدی درآمد عملیاتی را تجربه کرد.

این شرکت در فروردین‌ماه سال جاری ۳۴ درصد افزایش درآمد نسبت به میانگین ۳ ماه گذشتة سال مالی را تجربه کرد.

تداوم روند رو به رشد

متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده " تاپکیش " در ۸ماهه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان بوده، درحالی‌که متوسط درآمد ماهیانه شناسایی شده در ۱۲ماهه سال گذشته بالغ ۳۹ میلیارد تومان بوده است. درآمد شناسایی شده در این دوره یک‌ماهه، ۲۱۰ درصد بالاتر از متوسط درآمد شناسایی شده در ۷ ماه گذشته بوده است.

تفکیک درآمدزایی " تاپکیش "

بیشترین درآمدزایی که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند مربوط به «فروش دستگاه کارت‌خوان» با ۳۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با اسفندماه سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۳۱ درصدی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از این بخش در فروردین‌ماه دربرگیرندة ۴۰ درصد از درآمد ماهانه "تاپکیش" بود.

تداوم روند رو به رشد

مابقی درآمد‌هایی که "تاپکیش" از بخش‌های «فروش کاغذ، فروش خدمات کارت‌خوان، فروش تجهیزات و قطعات، فروش خدمات چاپ و برش کاغذ و فروش خدمات خودپرداز» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۲۷ میلیارد، ۱۷ میلیارد، ۴ میلیارد، ۳ میلیارد و ۳ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان؛

"تاپکیش" و انعقاد قرارداد فروش کارتخوان

ارسال نظر