بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
در سرمایه‌گذاری صدر تأمین افزایش یافت؛

رکوردی جدید برای "تاصیکو"

رکوردی جدید برای
ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۱ درصدی همراه بوده است؛ همچنین ارزش بازار این شرکت در فروردین‌ماه به بالاترین سطح خود در ۲ سال گذشته رسیده است.
کد خبر : ۲۶۹۵۳۱

رکوردی جدید برای

بورس‌نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۶ هزار و ۵۹۵ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، "تاصیکو" میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در فروردین‌ماه از خود برجای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی بود.

رکوردی جدید برای

عمده‌ترین سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در فروردین‌ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه بود، بهای تمام‌شده پرتفوی بورسی "تاصیکو" بالغ‌بر ۶ هزار و ۷۰ میلیارد تومان بود و مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۵۲۶ میلیارد تومان بود.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در پرتفوی بورسی در مقایسه با ماه گذشته حدود ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، ارزش بازار پرتفوی بورسی "تاصیکو" در اولین ماه سال ۱۴۰۲ و یازدهمین ماه از سال مالی در شرکت‌های بازار سرمایه ۷۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۷۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد یک هزار و ۲۰۸ درصدی را به همراه داشت.

رکوردی جدید برای

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۱ درصدی همراه بوده است؛ همچنین ارزش بازار این شرکت در فروردین‌ماه به بالاترین سطح خود در ۲ سال گذشته رسیده است. مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های " تاصیکو" نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد و بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های غیر بورسی این شرکت نیز با رشد ۲۲ درصدی نسبت به دوره مشابه، عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "تاصیکو" مربوط به بخش «فلزات اساسی» با ۲ هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «استخراج کانه‌های فلزی» با یک هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان بود، در این دوره ماهانه بخش «فلزات اساسی» با افزایش سرمایه‌گذاری و بخش «کاشی و سرامیک» با کاهش سرمایه‌گذاری همراه بودند.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «ملی صنایع مس ایران» با ۲۶ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان بود، همچنین «فولاد مبارکه اصفهان» نیز با ۱۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را در این دوره در اختیار داشتند.

همان گونه که گفته شد بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "تاصیکو" در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۵۲۶ میلیارد تومان بود، بیشترین سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در این دوره مربوط به «توسعه معادن پارس تأمین» با ۲۰۰ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «فولاد اکسین خوزستان» با ۷۸ میلیارد تومان بود.

"تاصیکو” با سرمایه ثبت‌شده ۳ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومانی در فروردین‌ماه، از واگذاری سهام به سود ۱۰.۸ میلیاردتومانی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۲۳ میلیاردتومانی
سرمایه‌گذاری‌های تاصیکو در بهمن‌ماه افزایش پیدا کرد؛

سود ۲۳ میلیاردتومانی "تاصیکو" از سهام واگذار‌شده

سود ۲۳ میلیاردتومانی
سرمایه‌گذاری‌های تاصیکو در بهمن‌ماه افزایش پیدا کرد؛

سود ۲۳ میلیاردتومانی "تاصیکو" از سهام واگذار‌شده

ارسال نظر