بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
گروه زر با اتکا به توان دانش بنیان جوانان، بازیگر جهانی بخش تولید شده است
معاون علمی، فن اوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در بازدید از مجتمع عظیم صنعتی پژوهشی زر، این گروه را حاصل تلفیق طراحی زیبا، هنر و مهندسی تمام و کمال آقای سلطانی، اعضای هیات مدیره و کارکنان این گروه دانست.
کد خبر : ۲۶۹۵۹۸

گروه زر با اتکا به توان دانش بنیان جوانان، بازیگر جهانی بخش تولید شده است

به گزارش بورس نیوز، دهقانی فیروزآبادی در سفر به استان البرز از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی پژوهشی زر بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از پالایشگاه غلات زر شامل شرکت‌های تولیدی دانش بنیان و فرآوری نشاسته، شرکت‌های زرگرین، زرفروکتوز و مجتمع عظیم کانفکشنری زرکام، گفت: گروه زر با حرکت بالنده و شتابان به سمت پیشرفت و ارزش آفرینی در آینده بسیار نزدیک یک افتخار ملی و جهانی در سطح برند‌های مطرح خواهد بود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: برای ارج نهادن به عزت، همت و تلاش دکتر سلطانی بنیانگذار گروه زر، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان؛ از این مجموعه بی نظیر، بازدید کردم.

دهقانی فیروزآبادی همچنین با اشاره به ویژگی‌های استان البرز، افزود: این استان دارای نیرو‌های نخبه و توانمند و ظرفیت‌های بالای اقتصادی است که باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.

 

وی ادامه داد: پیشران اقتصاد واقعی در هر کشوری بخش خصوصی خودساخته‌ای است که کاملا تجربه میدان داری را در یک کشور دارد.

معاون رییس جمهور اظهار داشت: برای توسعه اقتصاد دانش بنیان، باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و نخبگان این بخش، بهره گرفته شود.

مرتضی سلطانی ، بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر نیز در این بازدید گفت: تولید، یعنی مشکل و هر کسی که ادبیات تولید را نمی‌داند و آمادگی پذیرفتن مشکل در حوزه تولید را ندارد وقت خود را تلف می‌کند و منابع ملی را از بین می‌برد.

وی افزود: همه جای دنیا، تولید یعنی مشکل و این موضوع مختص سرزمین ما نیست و باید با توکل به خدا، کار گروهی و امید به آینده، مزیت‌های نسبی ایران را که در دنیا بی نظیر است عملیاتی کنیم و به افق بلندی که آرزوی من است، برسیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه مجموعه گروه زر را با افتخار مدیون " شهید حججی‌ها " می‌دانم، این شهدای عزیز که برای امنیت همه، جان خود را از دست دادند، الگو و ذخایر معنوی و انسانی کشور هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر