بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
مدیرعامل تپسی گفت: در گذشته مدت زمان تقسیم سود ۹ ماه بود که به ۴ ماه تصویب شد و شرکت تپسی موظف شد که ظرف ۴ ماه سود را بین سهامداران تقسیم کند.
کد خبر : ۲۶۹۷۸۲

تقسیم سود

میلاد منشی پور، مدیرعامل شرکت تپسی در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص مصوبات مجمع فوق العاده این شرکت اظهار کرد: امروزمجمع فوق العاده شرکت تپسی برگزار شد که دو دستور جلسه داشتیم. یکی از دستورات جلسه تغییر نام رسمی شرکت و بند یک اساسنامه پیشگامان دانش و فن آوری آرامیس به شرکت تپسی است. همه ما را با نام "تپسی" می‌شناسند و طبیعی است که اسم ثبتی شرکت به تپسی تغییرپیدا کند و این موضوع در مجمع امروز تصویب شد.

وی افزود: دستور جلسه دیگر اجرای مصوبات سازمان بورس برای حاکمیت شرکتی بود. از آنجایی که برای شرکت تپسی از گذشته تا حال مهم بوده که شفافیت داشته باشیم و حاکمیت شرکتی موثری را داشته باشیم شاید یکی از نخستین شرکت‌هایی باشیم که موضوع حاکمیت شرکت را تصویب کردیم. این مساله چند بند داشت که مهمترین آن زمان تقسیم سود بود. در گذشته مدت زمان تقسیم سود ۹ ماه بود که به ۴ ماه تصویب شد و شرکت تپسی موظف شد که ظرف ۴ ماه سود را بین سهامداران تقسیم کند.

مدیرعامل تپسی ادامه داد: در گذشته اگر هیات مدیره از ۵ نفر کمتر می‌شد، یک ماه فرصت جایگزینی اعضا وجود داشت اما در حال حاضر طبق مصوبات سازمان بورس بلافاصله باید فرد جدید جایگزین شود. برای اینکه مدیریت شرکت موثر باشد و تحول در شرکت استارتاپی و سرعت اتفاقات طبق ضوابط سازمان بورس این بند را مصوب کردیم که بلافاصله اعضا جدید جایگزین شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر